افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نتانیاهو اعتراف کرد

  • کد خبر : 118048
نتانیاهو اعتراف کرد

نتانیاهو همچنین تصریح کرد: جنگ هزینه های اقتصادی دارد و از تلاش های وزارت اقتصاد قدردانی می کنم. جنبش مقاومت حماس از روز شنبه 7 اکتبر (15 مهرماه) عملیات «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد. از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی حمله همه جانبه ای را علیه نوار غزه […]

نتانیاهو همچنین تصریح کرد: جنگ هزینه های اقتصادی دارد و از تلاش های وزارت اقتصاد قدردانی می کنم.

جنبش مقاومت حماس از روز شنبه 7 اکتبر (15 مهرماه) عملیات «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی حمله همه جانبه ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت حملات خود علیه شهرهای این منطقه افزود. و علاوه بر کشتن چند جوان در کرانه باختری، صدها تن از آنان را اسیر کرد.

شبکه المیادین لبنان امروز (پنجشنبه دوم نوامبر) در بیست و هفتمین روز از عملیات تهاجمی الاقصی به نقل از یک منبع آگاه از مقاومت فلسطین در غزه، آخرین وضعیت میدانی و میدانی را تشریح کرد. رویارویی مقاومت با سربازان اشغالگر که تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

این منبع آگاه مقاومت فلسطین افزود: حرکت نیروهای اسرائیلی در شمال غزه نشان از تلاش های متعدد برای پیشروی زمینی در چند محور است، اشغالگران در حال پیشروی از سمت سدیروت و تلاش برای محاصره بیت حانون از آن هستند. ورودی جنوبی و جداسازی آن از مناطق شمالی نبار، جبهه زمینی در شمال غربی نوار غزه بسیار گرم است، همچنین اشغالگران در تلاش هستند تا از اردوگاه “الشطع” در الکرامه به سمت مناطق شمالی پیشروی کنند. حوزه.

وی افزود: اما تاکید می کنیم که مقاومت تا این لحظه مانع از پیشروی نظامیان صهیونیست در تمامی محورها شده است. نیروهای اشغالگر تلاش کردند تا در امتداد جاده دریایی مشرف به اردوگاه شاطی پیشروی کنند زیرا سمت راست و عقب آن را ایمن کرده اند و در نتیجه فرصت مانور در این بخش را دارند. مقاومت نیز از این نقشه و مانورهای اسرائیل آگاه شد و نیروهای خود را برای مقابله با نیروهای اشغالگر بسیج کرد. درگیری بین نیروهای مقاومت و سربازان اشغالگر در نزدیکی این شاهراه حیاتی خسارات زیادی به نیروهای اشغالگر وارد کرد.

رسانه های صهیونیستی ظهر امروز اعلام کردند شلومی حبکه، فرمانده گردان 53 لشکر براک از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در حمله زمینی در شمال نوار غزه به هلاکت رسید.

ساعاتی پیش از کشته شدن وی توسط نیروهای مقاومت خطاب به صهیونیست ها و دعوت آنها به اتحاد گفت: گردان 53 ارتش باراک با تمام نیروها و تانک های خود سعی در پیشروی به سمت نوار غزه خواهد داشت و ضربه سنگینی به آنها وارد خواهد شد. انفجار. به مقاومت وارد کنید

لمیدین در ادامه با استناد به این نیروی مقاومت فلسطین نوشت: نیروهای اشغالگر نیز از محور «قریش» در جنوب غربی غزه در حال پیشروی بودند که با مقاومت قهرمانانه مواجه شدند و مدام مورد هجوم خمپاره قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: سرنشینان در مقابل هرگونه پیشروی به سمت خیابان هشتم بی دفاع هستند.

این در حالی است که شب گذشته رسانه ها گزارش دادند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهر نتساریم (جنوب غربی شهر غزه) به شدت ادامه دارد. و نیروهای اشغالگر کمتر از نیم مایل یا 800 متر با هم فاصله دارند زیرا نوار غزه را به دو نیمه تقسیم می کنند تا شمال نوار غزه را از جنوب جدا کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.