افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

نبیل بهویی دست یحیی را خلاصه کرد!

  • کد خبر : 119909
نبیل بهویی دست یحیی را خلاصه کرد!

| کد مطلب: ۱۰۷۳۸۴۲ لینک کوتاه کپی شد مهاجم خارجی پرسپولیس در اولین بازی که فیکس انجام داد نتوانست گلزنی کند. پرسپولیس مقابل صنعت نفت متوقف شد که یحیی گل محمدی ترکیب عجیبی را برای این بازی انتخاب کرد. یکی از تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس رخ داد، انتصاب نبیل باهویی و انتقال شهاب زاهدی […]

|

کد مطلب:
۱۰۷۳۸۴۲






لینک کوتاه کپی شد








مهاجم خارجی پرسپولیس در اولین بازی که فیکس انجام داد نتوانست گلزنی کند.





پرسپولیس مقابل صنعت نفت متوقف شد که یحیی گل محمدی ترکیب عجیبی را برای این بازی انتخاب کرد. یکی از تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس رخ داد، انتصاب نبیل باهویی و انتقال شهاب زاهدی به نیمکت بود.

شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بود، روی نیمکت نشست تا مهاجم خارجی پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این بازیکن که دیر به پرسپولیس رسید و آمادگی چندانی نداشت در دیدار با استقلال تاجیکستان، پیکان و ملوان برای دقایقی به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند. یحیی در بازی با صنعت نفت به این بازیکن فرصت بازی در ترکیب اصلی را داد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

نبیل در این دیدار چندین موقعیت برای گلزنی داشت اما بی دقتی او مانع از زدن اولین گلش برای پرسپولیس شد. نبیل که همیشه با لوکادیا به عنوان یک بازیکن و گلزن خارجی باکیفیت مقایسه می شود، در بازی اول که فیکس در ورزشگاه آزادی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، مانند مهاجم هلندی نتوانست گلزنی کند. حال باید دید گل محمدی در دیدار سخت و حساس مقابل پرسپولیس دوباره به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا نبیل برای دیدارهای آینده باز هم نیمکت نشین خواهد شد.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.