افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس: تاریخ فدراسیون فوتبال حکایت یک بام و دو هواست/تعلیق هواداران اعلام نشده است.

  • کد خبر : 26103

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت 20 روزه دو مدیر این باشگاه و همچنین فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی برای ارائه توضیحات واکنش نشان داد. حسین دوام در گفت وگو با تسنیم، درباره حکم کمیته اخلاق درباره محرومیت 20 روزه حسین خبیری و افشین پیروانی از فعالیت های فوتبالی به دلیل آنچه مصاحبه غیرمسئولانه […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت 20 روزه دو مدیر این باشگاه و همچنین فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی برای ارائه توضیحات واکنش نشان داد.

حسین دوام در گفت وگو با تسنیم، درباره حکم کمیته اخلاق درباره محرومیت 20 روزه حسین خبیری و افشین پیروانی از فعالیت های فوتبالی به دلیل آنچه مصاحبه غیرمسئولانه خوانده بود، اظهار داشت: تا این لحظه حکمی به ما ابلاغ نشده است. ” در واقع از طریق رسانه ها به ما اطلاع دادند و چیزی به باشگاه ابلاغ نشده که بتوانیم در اختیار مدیران قرار دهیم. تنها چیزی که تاکنون به ما ابلاغ شده، دعوت از حسین خبیری و افشین پیروانی برای شرکت در جلسه هفته آینده کمیته اخلاق است. به غیر از این، ما هیچ اطلاعیه دیگری در مورد انصراف یا چیز دیگری دریافت نکرده ایم.

وی با توجه به اینکه کمیته انضباطی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که افشین پیروانی و باشگاه پرسپولیس باید تا 48 ساعت آینده توضیحات خود را برای حضور سرمربی این تیم در بازی دوستانه روز گذشته مقابل شمس آذر قزوین به این کمیته ارائه کنند، گفت: “اصلا هیچی.” در مورد ممنوعیت این دو نفر به ما اطلاعی داده نشده است. ما آمادگی کامل برای دفاع از مدیران خود را داریم. به طور کلی تاریخ یک سقف و دو هوا است; دیگران واضح تر و تندتر از این حرف زدند، اما قضاوتی بر آنها نمی شود. اگر قرار است حکمی صادر شود، باید به حرف همه توجه شود.

با این توضیحات افشین پیروانی بدون اطلاع از محرومیت در بازی دیروز حضور داشت؟ معاون حقوقی پرسپولیس در مواجهه با این سوال گفت: دیروز بعد از بازی از طریق سایت فدراسیون فوتبال متوجه شدیم که چنین خبری منتشر شده است. بعد پیگیری کردیم و پوشه باشگاه را نگاه کردیم اما چیزی برای ما ارسال نشد. اگر مدارکی دارید که ما را از حذف فالوورها و کارشناسان خبر دهد، لطفاً به ما بگویید. کمیته انضباطی وارد این موضوع شده است اما باید ابتدا به ما اطلاع دهند. نامه ای که کمیته انضباطی درباره 48 ساعت مهلت دادن به باشگاه منتشر کرده حتی به ما ابلاغ نشده است.

دوام در خصوص خبر جدید لوکادیا مبنی بر شایعه بازگشت به پرسپولیس و دروغ خواندن آن گفت: این بازیکن اصلا جایی در تیم ما ندارد. چه کسی با شما صحبت کرده است؟ این بازاریابی است. ما به کسی که به وعده های خود عمل نمی کند اعتماد نداریم. هیچ مرجع رسمی باشگاهی با او تماس نگرفته و در حال پیگیری شکایت خود هستیم.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)