افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

ناگت ها زندگی نیکولا جوکیچ را ساده تر کرده اند

  • کد خبر : 1585
ناگت ها زندگی نیکولا جوکیچ را ساده تر کرده اند

دنور دیگر نیازی به دو بار MVP برای تحمل بار سنگین ندارد. آیا می تواند منجر به عنوان شود؟ در تاریخ NBA، تنها دو بازیکن که چندین جایزه MVP را کسب کرده اند، هرگز به فینال NBA راه پیدا نکرده اند. یکی از آنها استیو نش است که در یک دوره شش ساله سه بار […]



دنور دیگر نیازی به دو بار MVP برای تحمل بار سنگین ندارد. آیا می تواند منجر به عنوان شود؟

در تاریخ NBA، تنها دو بازیکن که چندین جایزه MVP را کسب کرده اند، هرگز به فینال NBA راه پیدا نکرده اند. یکی از آنها استیو نش است که در یک دوره شش ساله سه بار در فینال کنفرانس شکست خوردخورشیدها، از جمله هر دو باری که او این جایزه را برد.

دیگری استنیکولا جوکیچ، که در دو سال گذشته در طول کمپین های متوالی MVP خود فقط پنج بازی پس از فصل را برده است. دورهای کوتاه پلی آف نشان دهنده لیستی پر از مصدومیت است که جوکر مجبور بود با اکراه برای دنور حمل کند. در این فصل، اعداد جوکیچ ممکن است در سرعت MVP او نباشند، اما مسلماً این بهترین نشانه برای شانس قهرمانی ناگتس است. دلیلش این است که با بازگشت و اضافه شدن عوامل کلیدی، دنور دیگر نیازی به تحمل بار بزرگی از سوی جوکیچ ندارد. نتیجه فرمولی است که در نهایت می تواند به ناگت ها کمک کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

بروس براون وقتی از او پرسیده شد که چگونه با ناگتز به پایان رسید، می‌گوید: «فقط فکر می‌کردم که شخصاً برای من مناسب است. دنور معمولاً مقصدی برای عوامل آزاد با سابقه بالا یا حتی بازیکنانی که به دنبال تعقیب قهرمانی هستند، نبوده است. در حالی که براون دقیقاً از آن دسته بازیکنانی نبود که تیم‌های بازیکن سال‌ها قبل فضای بازی را خالی کرده بودند، خدمات او برای فرنچایزهای متعدد در خارج از فصل منطقی بود. از این گذشته، چه کسی مدافعی همه کاره را نمی خواهد که از سه فصل گذشته 40.4 درصد شوت بزند، تجربه ارزشمندی در پلی آف داشته باشد و نشان داده است که تمایل دارد بازی خود را با سوپراستارها تنظیم کند؟

جنرال موتورز کالوین بوث، که براون را با قراردادی دو ساله (با یک بازیکن) به ارزش کمی بیش از 13 میلیون دلار، می‌گوید: «در ابتدا، ما شگفت‌زده شدیم که حتی در بازار او بودیم، زیرا ارزش او بسیار بالاتر بود. «بروس از آنجایی که یک رقیب بود و احساس می کرد ارزشش کم است، می خواست شانسی برای حضور در یک تیم برنده داشته باشد. هر دو تناسب طبیعی را دیدیم. خوشبختانه برای ما، بروس یک چشم انداز برای او دید که برای تیم ما بازی می کند.”

براون، که بوث می‌گوید امضای او به دلیل تعداد خواستگارانی که داشت، «لحظه‌ای نقطه عطف» برای فرنچایز بود، یکی از دو خرید فوق‌العاده زیرکانه‌ای بود که توسط دفتر اصلی دنور در خارج از فصل انجام شد. مورد دیگر اضافه شدن کنتاویوس کالدول-پوپ، بال تیراندازی بود که از جادوگران در یک معامله به همراه ایش اسمیت خریداری شد. این معامله دو قطعه چرخشی ثابت در مونت موریس و ویل بارتون برای ناگتس هزینه داشت. با این حال، اضافه شدن براون و KCP نشان می دهد که چگونه ناگتس ها مصمم بودند تا از جوکیچ کمک لازم برای اجرای آن فینال های دست نیافتنی را دریافت کنند. آنها از نوع حرکاتی هستند که تیم ها باید در هنگام برخورد با استعدادهای سطح بالا به درستی انجام دهند. و تا کنون، هر دو ثابت کرده اند که مناسب هستند.

بوث در مورد فرمول قهرمانی می گوید: «برای برنده شدن در آن، شما باید بازیکنانی با ضریب هوشی بالا و اندازه موقعیتی داشته باشید. این تقریباً یک لیگ کپی شده است. شما می بینید که تیم ها در حال موفقیت هستند و سعی می کنید تا حد امکان از آن الگوبرداری کنید. تنها چند راه وجود دارد که می توانید به طور واقع بینانه در مورد آن اقدام کنید. بهتر شدن در دفاع، داشتن بازیکنانی که می توانند در مناطق مختلف زمین بازی کنند، این هدف برای ما بود.”

Booth درست می گوید که فرمول برنده ظاهراً پیچیده نیست، اما گفتن آن بسیار ساده تر از انجام آن است. با یافتن بازیکنانی که می توانند شوت بزنند و دفاع کنند شروع می شود. و سپس آنهایی را بیابید که به طور خاص ستاره های شما را تکمیل می کنند. برای باکس، این ممکن است به معنای یافتن نگهبانان توپ باشد که از نظر دفاعی بسیار مقاوم باشند. برای Warriors، این ممکن است به معنای یافتن دامپزشکی باشد که در حمله سنگین استیو کر راحت بازی کنند.

ناگتس، پس از باخت ناامیدکننده پنج بازی خود بهجنگجویاندر دور اول، به وضوح نیاز به کمک در محیط داشت. تیم در تلاش برای کاهش سرعت ترکیب سه گارد گلدن استیت شکست خورده بود و جوکیچ برای پوشاندن کاستی های دفاعی خود به کمک نیاز داشت.استفن کاریمخصوصاً آماده حمله بود.

براون و KCP این کمک محیطی دقیق را در بیل ارائه می کنند. براون در محافظت از گلزنان برتر، صرف نظر از اندازه آنها ماهر است. با نتز، او معمولاً سخت‌ترین وظیفه دفاعی را انجام می‌داد و از بازیکنانی مانند جیسون تیتوم و کریس میدلتون محافظت می‌کرد. چیزی که او از نظر قد کمبود دارد، گاهی اوقات از لحاظ فیزیکی جبران می کند، زیر نظر بازیکنان بزرگتر و زندگی آنها را ناراحت می کند.

کالدول-پوپ یک چرخ دنده کلیدی در تیم لیکرز 2020 بود که قهرمانی را به دست آورد و با بازیکنان محیطی خود از جمله هم تیمی فعلی خود جمال موری در فینال کنفرانس غرب آن سال، قهرمان شد.

“Reelentless” اینگونه است که KCP آن ناگت ها را به یاد می آورد. او تحت تأثیر مبارزه ای قرار گرفت که تیم در آن سال نشان داده بود که پس از چند کسری 3-1 برگشته بود. و او می گوید که سریال بین دنور و لس آنجلس نیز در تمام مدت دعوا بود. اکنون کالدول پوپ تجربه قهرمانی را برای ناگتس به ارمغان می‌آورد و به‌عنوان دامپزشک برنده عنوان، «با هم بودن» را موعظه می‌کند.

KCP درباره سالی که او یک حلقه به دست آورد، می گوید: “این کلمه ای بود که همیشه در هیئت مدیره ما در آن فصل بود.” ما باید این شیمی را بسازیم و برای یکدیگر بازی کنیم. هیچکس بهتر از نفر بعدی نیست. ما می دانیم که جوکیچ MVP است، همه ما باید این شکاف ها را پر کنیم و نقش های خود را در یک T ایفا کنیم.”

هر دو براون و KCP در نقش های خود در این فصل پیشرفت کرده اند. براون می‌گوید که تا حد زیادی با ناگتس قرارداد امضا کرده است، زیرا آنها در واقع می‌خواستند او دوباره نقش نگهبان را بازی کند، موقعیت طبیعی او برخلاف نقش اکران‌کننده، نقش بزرگی که در بروکلین بازی کرد. براون، مرد ششم تیم، 49 درصد از دقایق خود را تا کنون در این فصل به عنوان شوت یا پوینت گارد بازی کرده است. او در دو سال آخر حضورش در بروکلین، 96 درصد و 97 درصد از زمان خود را در یکی از پست های فوروارد بازی کرد.

به نظر می رسد هم ترازی موضعی کارساز بوده است. در اواخر نوامبر، براون اولین ناگت غیر از جوکیچ بود که پس از آندره ایگودالا در سال 2013، تریپل دابل ثبت کرد. و او از بازیکنان در سراسر زمین محافظت می کند. در همین حال، KCP هر بازی را شروع کرده است و بخشی از ترکیب اصلی است که بهترین تیم ناگتس هم از نظر امتیاز خالص و هم از نظر کارایی دفاعی از سال 2019 است، اولین سالی که یک باشگاه به رهبری جوکیچ به پلی آف راه یافت.

براون با 3.4 تلاش در شب 40.3 درصد تیراندازی می کند. و کالدول-پوپ اساساً هر زمان که توپ بسکتبال را لمس می کند به آتش تبدیل می شود و 49.5 درصد از 4.6 سه ضرب های خود را در هر بازی تبدیل می کند. تا حدی به لطف بازگشت موری و مایکل پورتر جونیور، دنور در NBA با درصد گرفتن و شوت سه امتیازی پس از سلتیکس، دوم است. ناگتس نیز پس از اینکه فصل گذشته در رده شانزدهم متوسط ​​قرار گرفت، در مجموع سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. با تمام توجهی که جوکیک به صورت تهاجمی جلب می کند، شوترهای ناک داون برای دنور ضروری است. با گذشت یک ربع از فصل، قدرت جدید محیطی باعث شده تا ناگز سومین حمله برتر در NBA شود.

جوکیچ اکنون همچنین می تواند سبک بسکتبالی را که با سلیقه خود بیشتر است بازی کند. امتیازات او در هر بازی کمترین امتیاز آنها از سال 2020 است، که تقریباً مطمئناً ترجیح اوست. درعوض، او در هر دو پاس گل (8.9) و درصد گل از زمین (62.9) میانگین بالاترین رکورد را در کارنامه دارد. با کاهش بار، کارایی جوکیچ بهبود یافته است.

سوال اینجاست که آیا فرمول جدید برای بالا بردن جوکیچ کافی خواهد بود؟ دو بار MVP اکنون 27 سال سن دارد و وارد دوران اوج قهرمانی خود شده است. و تا کنون، او از نوع مکالمات میراثی که در زمان‌های مشابهی در دوران حرفه‌ای افرادی مانند لبرون یا جیانیس را احاطه کرده است، فرار کرده است.

بوث در مورد اعتماد به نفس خود که جوکیک می تواند وارد استراتوسفر قهرمانان شود، می گوید: «وقتی به آن افرادی که نام بردید نگاه می کنید، شاید جیانیس یک یا دو سال آن را شکست داد، همه آنها برای اولین بار در مرحله حرفه ای جوکر در حال حاضر برنده شدند. . فکر می‌کنم او قبلاً خودش را به‌عنوان بازیکنی تثبیت کرده است که مانند آن بچه‌ها بر پیروزی تأثیر می‌گذارد.»

با ورود به دسامبر، ناگتس هفتمین رتبه خالص و یک بازی از رتبه اول در غرب است. به طور کلی، دفاع هنوز کم است، در مجموع در رده 24 قرار گرفت، اگرچه با جوکیچ در زمین خیلی بهتر بود، نشانه ای از این که مهره هایی که به طور خاص مکمل او هستند کار می کنند. ترکیب اصلی موری، MPJ، KCP، آرون گوردون و جوکیک دارای امتیاز دفاعی 101.6 است که بهترین ترکیب ناگتس است که حداقل 170 دقیقه با هم در این فصل بازی کرده اند. (این گروه بر اساس امتیاز 170 دقیقه‌ای، تنها از رده‌بندی 170 دقیقه‌ای، تنها از 5 ابتدایی واریرز عقب‌تر است.)

در حالی که انتظارات عنوانی با داشتن دو بار MVP وجود دارد، بوث می گوید که خودش این فشار را احساس نمی کند. (او می‌گوید گرفتن پاس گلوله از جوکر و ضربه زدن به سه، دشوارتر از ایجاد فهرست اوست.) در ادامه، او می‌گوید این در دست مربیان و بازیکنان است که چشم‌اندازی را که فرنچایز در تابستان به وجود آورده بود، اجرا کنند. با توجه به اینکه جوکیچ در حال حاضر در مسیر کسب MVP نیست و تیم هنوز در حال پیشرفت است، تا کنون این چشم انداز محقق شده است.

بازی‌های NBA را به صورت زنده با fuboTV تماشا کنید: آزمایشی رایگان را امروز شروع کنید.

پوشش NBA بیشتر:

  • بام آدبایو موتور میامی هیت است
  • The Heat گیج کننده ترین تیم NBA هستند
  • نوت بوک پیش نویس NBA: براندون میلر به رشد خود ادامه می دهد
  • رتبه بندی قدرت NBA: Suns and Cavs Gain Ground
  • پیش نویس ساختگی NBA: ومبانیاما در کلاس قوی پیشروی می کند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.