افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ناکامی سرخابی ها در لیگ برتر آسیا; پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشش تر! – تابناک

  • کد خبر : 381168
ناکامی سرخابی ها در لیگ برتر آسیا; پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشش تر! – تابناک

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت.پرسپولیس در این دیدار با قضاوت عبدالله جمالی کویتی خیلی زود به گل رسید. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان […]

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت.
پرسپولیس در این دیدار با قضاوت عبدالله جمالی کویتی خیلی زود به گل رسید. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل سرخ پوشان نیمه اول را علی علیپور در دقیقه اول بازی به ثمر رساند.
کرنر اول پرسپولیس در دقیقه اول بازی به گل رسید. در حالی که تنها 41 ثانیه از شروع مسابقه می گذشت، ارسال کرنر فرشاد احمدزاده با ضربه خوب وحید امیری در داخل محوطه شش قدم همراه شد و توپ به علی علیپور رسید و ضربه این بازیکن به طاق دروازه نظروف برخورد کرد. و گل اول را پارسیان به ثمر رساندند.
در دقیقه 44 الکسیس گاندوز پس از مهار توپ دچار اشتباه عجیبی شد و توپ در موقعیت خوبی از مقابل بازیکن پاختاکور رفت و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با برتری شاگردان گاریدو به پایان رسید.
در دقیقه 58 میهمان به خواسته خود رسید و دروازه پرسپولیس باز شد. دراگان ساران با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه پرسپولیس برخورد کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.
در نهایت شاگردان گاریدو نتوانستند سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند و به یک امتیاز بسنده کردند.
ترکیب پرسپولیس: الکسیس گاندوز، میلاد محمدی، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی، ایوب المود، مسعود ریگی، سروش رفیعی (69-عیسی آل کثیر)، محمد خدابنده لو (46-سعید صادقی)، وحید امیری (69-آستون اورونوف) فرشاد احمدزاده (58- سعید مهدی) و علی علیپور (58- لوکاس ژوائو)
مربی: خوان کارلوس گاریدو
ترکیب پاختاکور: نظروف، علیجانف، عضمدینوف، عبداللهوف، حمرالیف، ادهم زاده، بوریف، صابرخوجایف، حمداموف (خالدرخونف-73)، جورا گوزیف و چران (مارک-84).
مربی: کمال الدین تاجیف
ناکامی قرمزها در لیگ برتر آسیا؛ پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشنده تر!

شکست آبی پوشان با گل به خودی حسینی و پنالتی اکرم عفیف

در دیگر بازی امشب تیم های فوتبال السد قطر و استقلال از ساعت 19:30 هفته دوم سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر به مصاف کیم جونگ هیوک از کره جنوبی رفتند.
در دقیقه 13 استقلال به گل نزدیک شد. ارسال دقیق ابوالفضل جلالی با پرش و ضربه سر گوستاوو بلانکو به خطرناک ترین موقعیت استقلال تبدیل شد که واکنش فوق العاده ای نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.
در دقیقه 41 میزبان یک گل به ثمر رساند. ارسال توپ از روی کرنر با خطای عجیب سیدحسین حسینی همراه بود که قصد داشت توپ را مهار کند. حسینی قصد داشت توپ را از بالای سر حریف بفرستد که دروازه آبی ها در کمال ناباوری باز شد.
در دقیقه 68 میزبان ذخایر خود را افزایش داد. پس از پنالتی روزبه چشمی روی اکرم عفیف، ستاره قطری پشت توپ ایستاد و با ضربه به وسط دروازه، اختلاف را بیشتر کرد.

ترکیب السد: مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل (22- طارق سلمان)، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف آتال (24- عبدالله الیزیدی)، اکرم عفیف، گیرمه و رافا موخیکا. .
مربی: فلیکس سانچز
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی (رافائل سیلوا-46)، روزبه چشمی (آرمان رمضانی-66)، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی پور-66)، رامین رضاییان، دیدیر آندونگ، آرش رضاوند (گائل 66) ) ، مهرداد محمدی (46- محمدحسین اسلامی)، جلال الدین مشاریپوف و گوستاوو بلانکو.
سرمربی: جواد نکونام

در واقع دو نماینده ایران در دیدارهای امشب خود در لیگ برتر آسیا نسبت به حریفان سخت گیری نکردند. این در حالی است که پرسپولیس بخشنده بود و استقلال بیشتر بخشش!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.