افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

«ناچاری» از 31 آذر در خانه اکران می شود/ آزادی یک زندانی به مناسبت شروع برنامه آنلاین

  • کد خبر : 145078
«ناچاری» از 31 آذر در خانه اکران می شود/ آزادی یک زندانی به مناسبت شروع برنامه آنلاین

به گزارش رکنا، پیش از نمایش فیلم «ناچاری» پریوش جعفری (مجری برنامه) ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: امروز برای تماشای فیلم داستانی «ناچاری» گرد هم آمده ایم.این فیلم محصولی از موسسه تصویر یکان از تهران به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی؛ این فیلم درباره افرادی است که در طول زندگی خود به ناچار کاری […]

به گزارش رکنا، پیش از نمایش فیلم «ناچاری» پریوش جعفری (مجری برنامه) ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: امروز برای تماشای فیلم داستانی «ناچاری» گرد هم آمده ایم.این فیلم محصولی از موسسه تصویر یکان از تهران به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی؛ این فیلم درباره افرادی است که در طول زندگی خود به ناچار کاری انجام می دهند که از آن راضی نیستند.

پس از اکران فیلم، قطعه کوتاهی از پشت صحنه فیلم «ناچاری» پخش شد و سپس عباس معینی (عضو هیئت مدیره دارالقرآن) به دعوت این فیلم پشت تریبون قرار گرفت. میزبان و گفت: “گاهی باید تصمیم سختی بگیریم و گاهی باید از حق انتخاب خود صرف نظر کنیم.” گاهی مجبوریم بپذیریم و گاهی مجبوریم چیزی را که دوست داریم داشته باشیم نپذیریم. این فیلم نمونه و نمادی از چیزهایی بود که می توانیم برای خودمان انتخاب کنیم. آقای دکتر یکانی نمونه کوچکی از جامعه بزرگ هنرمندان و فرهیختگانی است که در عرصه نمایش دردها، معضلات و معضلات اجتماعی فعالانه فعالیت می کنند. امیدوارم بتوانیم کمک و حمایت بیشتری از این قبیل فیلم ها داشته باشیم و قول می دهم برای ادامه تلاش ها و فعالیت های دکتر یکانی تمام تلاشم را بکنم.

در ادامه محمدرضا یکانی روی صحنه آمد و گفت: داشتم به این فکر می‌کردم که درباره چه چیزی صحبت کنم و دیدم امروز بهترین فرصت است که فقط تشکر کنم و تشکر کنم که فیلم را تماشا کردید و وقت گذاشتید. این فیلم از ۲۲ دسامبر به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

وی افزود: لازم می دانم چند نکته را بیان کنم، ابتدا از هنرمندان پیشکسوتی که در این مراسم حضور داشتند و آقایان سید جمال ساداتیان عزیز و فاخر مدیرعامل سینما تیراژه 2 تشکر می کنم.

وی افزود: قبل از «ناچاری» با نویسنده خانم نفیسه نوری کار تولید کرده بودیم، ایشان ایده آوردند و بعد من و دوست خوبم آقای پدرام افشار این ایده را کار کردیم و فیلمنامه «ناچاری» شکل گرفت. . از همه عوامل و دوستان خوبم تشکر می کنم. سال گذشته در بهمن ماه اتفاق تلخی برای ما افتاد و متاسفانه یکی از بازیگران خوب فیلممان به نام فریبرز یوسفی نازنینم را که جوانی با انگیزه بود از دست دادیم و امروز می خواهم برادرش گواهینامه دریافت کند. نام. از این بازیگر فقید

در ادامه با حضور بهزاد رحیم خانی و عزت الله رمضانی فر لوح تقدیر این بازیگر به برادرش اهدا شد.

بهزاد رحیم خانی نیز در بخشی از این مراسم گفت: از تماشای این فیلم زیبا بسیار لذت بردم و «ضرورت» فیلم بسیار ساده ای بود که موضوع اجتماعی مهمی را مطرح کرد و کارگردانی و بازی خوبی را دیدیم.

یکانی در ادامه مراسم اظهار کرد: زمانی که می خواستیم این فیلم را برای اکران آماده کنیم، مشکلی ذهنمان را مشغول کرد و با خود گفتیم که ساخت این فیلم چه برکتی دارد و نباید فقط فیلم تولید و نمایش دهیم. تولید هر فیلم باید برای جامعه مایه خیر و برکت باشد و به همین منظور با کمک و مشورت دوستان تصمیم گرفتیم زندانی را که به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به زندان باشد را آزاد کنیم تا بدین منظور با کمک دیه. ستاد کشوری و ستاد دیه استان تهران توانستیم به این موضوع بپردازیم و جناب آقای رحمانی مدیرکل ستاد دیه استان تهران و همکارانشان که بسیار به ما کمک کردند صمیمانه سپاسگزاریم و این عزیزان خیلی زحمت می کشیم و واقعا شایسته است از زحمات این عزیزان در این مراسم قدردانی کنیم.

در ادامه مراسم، یکینی از آزادی یک زندانی که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برد خبر داد.

در ادامه این مراسم با حضور بهزاد رحیم خانی، رضا فیاضی، عزت الله رمضانی فر، عبدالرضا اکبری، فرهاد بشارتی، مهرداد ضیایی، قاسم زارع و سیروس همتی، لوح تقدیری به بازیگران فیلم «ناچاری» اهدا شد. .

بازیگران فیلم «نچاری» به شرح زیر است:

تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا یکانی، نویسندگان: پدرام افشار، نفیسه نوری، بازیگران: امیرمحمد زند، شیدا یوسفی، حشمت آرمیده، شاهین تسلیمی، رایحه تیموری، اکرم علمدار و با بازی منصور صوفی و ​​روژین تیزهوش، مدیر فیلمبرداری: . مدیر تولید: رایحه تیموری، صدابردار: امیرحسین کریمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی: شروینه دینده، هماهنگ‌کننده و برنامه‌ریز: امیرحسین غفاری، مدیر اجرایی: علیرضا شیخ دارانی، تدوین و صداگذاری: محسن جوادی، گریم. تاپ آرتیست: شهره خراسانی، دستیار کارگردان: حسین خونکاه، مرتضی علیزاده، طراح صحنه: محمد یارمحمدی، طراح صحنه و لباس: صنم حسین پور، آهنگساز: علی محمدپور، خواننده: بهرام گمار، سایر بازیگران: شروان یکانی، فناز سلوکی، زنده یاد یوسفی، علی اصغر اعظی، مسعود شهری، محسن میرزایی، یاسر حیدری، راضیه شریفی، فاطمه هاشمی نسب، منشی صحنه: سرای میرسعیدی، عکاس: سارا ساکی، فیلمبردار پشت صحنه: امیرحسین احسانی، دستیاران دوربین: رامین تیموری، روحی، دستیار صدابرداری: امیرحسین قره داغی، دستیاران صحنه: فاطمه یوسفی، زینب یوسفی، کارگردانان گریم: یوسف کسوری، علی سلیمانی، فاطمه محمدی، خریدها: نیما اسلامی، سجاد جنگی، امیرحسین تهران کارگردان تصویر: یکان قاضی موسسه فیلم.

سینما

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.