افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ناوگان 98 نیروی دریایی ارتش پس از مأموریت دریای سرخ به خانه بازگشت

  • کد خبر : 362581
ناوگان 98 نیروی دریایی ارتش پس از مأموریت دریای سرخ به خانه بازگشت

به گزارش بازار، ناوگروه رزمی 98 نیروی دریایی ارتش که بیش از 126 شبانه روز ماموریت حفاظت از خطوط کشتیرانی کشورمان در خلیج عدن و دریای سرخ را بر عهده داشت، پس از انجام موفقیت آمیز عملیات محوله به کشور بازگشت. و پهلوگیری در بندرعباس. ناوشکن تمام ایرانی جماران با پشتیبانی ناو پشتیبانی رزمی بوشهر […]

به گزارش بازار، ناوگروه رزمی 98 نیروی دریایی ارتش که بیش از 126 شبانه روز ماموریت حفاظت از خطوط کشتیرانی کشورمان در خلیج عدن و دریای سرخ را بر عهده داشت، پس از انجام موفقیت آمیز عملیات محوله به کشور بازگشت. و پهلوگیری در بندرعباس.

ناوشکن تمام ایرانی جماران با پشتیبانی ناو پشتیبانی رزمی بوشهر در این ماموریت حضور داشت.

دریادار بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: گروه رزمی 98 نداجا ماموریت ایمن سازی خطوط دریایی کشورمان در آبهای دوردست را با توجه به دستورات فرمانده معظم کل قوا و فرماندهی معظم کل قوا با موفقیت به انجام رساند. افزود: ناوشکن جماران با وجود شرایط حساس نظامی حاکم بر خلیج عدن و دریای سرخ با پشتیبانی بندر پشتیبانی رزمی بوشهر از خطوط کشتیرانی و کشتی های تجاری و نفتکش های جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست کرد.

وی افزود: هم اکنون ناوشکن تمام ایرانی دانا با پشتیبانی بندر پشتیبانی رزمی بوشهر در قالب ناوگروه رزمی 99 نداجا حافظ منافع ملی کشور عزیزمان ایران در خلیج عدن و دریای سرخ است. . .

دریادار دوم خلیل مقدم فرمانده قرارگاه مقدم ناوگروه جنوب نداجا نیر در این مراسم گفت: حضور مجاز ناوگان راهبردی نیروی دریایی ارتش در دریاهای دوردست و مناطقی که ممکن است امنیت شرکت های کشتیرانی کشور را تهدید کند. کشورمان امنیت مسیر دریایی کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران اسلامی و سایر کشورهای دوست را تضمین می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.