افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ناوگان 86 جایگاه ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ تثبیت کرد.

  • کد خبر : 205668
ناوگان 86 جایگاه ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ تثبیت کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش سراسری تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه 86 نداجا با بیان اینکه ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جایگاه ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان اسلام و منطقه تثبیت کرده است، گفت: این ناوگروه در سال 1380 به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان اسلام و منطقه شناخته […]

فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش سراسری تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه 86 نداجا با بیان اینکه ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جایگاه ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان اسلام و منطقه تثبیت کرده است، گفت: این ناوگروه در سال 1380 به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان اسلام و منطقه شناخته می شود.

خبرگزاری میزان به گزارش ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (شنبه 28 بهمن ماه) در همایش سراسری تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه نداجا 86 که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی برگزار شد. سازمان سیاسی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر در قله های افتخار قرار داریم مرهون زحمات شهداست و اینجانب امیدواریم اقدامات بعدی ما موجب رضایت خاطر همه شهدا و خانواده های آنان باشد.»

وی افزود: از همه کسانی که امروز در این همایش حضور داشتند تقدیر و تشکر می کنم تا بتوانیم دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تبیین بیشتر ابعاد ناوگان 86 را اجرایی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اتفاقی که در ناوگان 86 افتاد در همه عرصه ها اقتدار ایجاد کرد و این موضوع به همه دنیا ارائه شد و روزی که دشمن قصد حمله به کشور را داشت، اقدام ناوگان 86 بود. به شدت به تلاش آنها ضربه زد.

دریادار با تاکید بر اینکه نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران اجرای اقدام ناوگان 86 بود، گفت: همزمان با برافراشتن پرچم ما در سواحل آمریکا و جهان، جایگاه ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان اسلام و منطقه تثبیت شد.

وی ادامه داد: پیش شرط توسعه دریامحور، نظر سیاستگذاران و برنامه ریزان درباره وضعیت دریا است: استفاده پایدار از منابع اقیانوسی و دریایی موجب بهبود شرایط زندگی و ایجاد اشتغال و در نهایت رشد اقتصادی می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه اقتصاد دریایی و توسعه آن برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: به معنای وسیع کلمه، نگاه امروز ما به اقتصاد باید یک اقتصاد اقیانوسی باشد و برای تحقق آن تلاش کنیم. و این مهم است: ما باید اهدافی را تعیین کنیم.

امیر ایرانی خاطرنشان کرد: بیشتر کشورها به اقتصاد اقیانوسی نگاه می کنند زیرا این امر موجب رونق می شود و کشورهای در حال توسعه می توانند از این امر برای تسریع توسعه کشور استفاده کنند.

وی افزود: اقتصاد اقیانوسی موضوعی است که امروز گفتمان اقتصاد دریایی را برای کشورها بسیار مهم کرده و در 20 سال آینده همه موضوعات را پوشش خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت دریا گفت: ما نباید از کشورهای دیگر عقب بمانیم و بنابراین اگر آنها در حال توسعه هستند باید به دستاوردهای بسیار بالایی هم برسیم. “

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.