افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

نام و یاد سردار سلیمانی در فرهنگ مقاومت فراموش نخواهد شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 168185
نام و یاد سردار سلیمانی در فرهنگ مقاومت فراموش نخواهد شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحسین امیر عبداللهیان وی دوشنبه شب در مراسم تحویل تندیس دانشگاه تهران به «نمادهای مقاومت» که در این دانشگاه برگزار شد، افزود: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت امروز پیوندی عمیق در ما پیدا کرده است. منطقه با کلیدواژه و مفهوم امنیت چه در سطح ملی، منطقه ای و جهانی. وی با بیان […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحسین امیر عبداللهیان وی دوشنبه شب در مراسم تحویل تندیس دانشگاه تهران به «نمادهای مقاومت» که در این دانشگاه برگزار شد، افزود: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت امروز پیوندی عمیق در ما پیدا کرده است. منطقه با کلیدواژه و مفهوم امنیت چه در سطح ملی، منطقه ای و جهانی.

وی با بیان اینکه امروز عزیزان دانشگاه تهران نماد مقاومت در منطقه و جهان هستند، گفت: امروز در کاخ سفید چالش جدی در بین دولتمردان آن به وجود آمده است و برخی معتقدند آمریکا هم رفت. دور در جنگ غزه و از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده است.

وزیر امور خارجه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی جستجوکردن این آرزوی آنهاست، گفت: آنها اعلام کردند که حماس را به سرعت نابود می کنند، اما در این مدت این اتفاق نیفتاد. آنها اعلام کردند که حماس را از طریق عملیات نظامی، هوایی، زمینی و دریایی خلع سلاح خواهند کرد، اما این اتفاق نیفتاد. اعلام کردند تا زمانی که اسرای اسرائیلی را از طریق ارتش از تونل ها و بیمارستان های غزه آزاد نکنیم، عملیات را ادامه خواهیم داد.

وی بیان کرد: امروز حاکمان رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی که از نابودی حماس سخن می‌گفتند به حماس پیام می‌دهند و در کشورهای ثالث با حماس درباره نحوه مدیریت غزه پس از جنگ و تبادل اسرای فلسطینی در حال مذاکره هستند. . با اسرای اسرائیلی که نشان می دهد مقاومت در مسیر درستی حرکت کرده و توانسته به پیروزی بزرگی دست یابد.

امیر عبداللهیان وی افزود: پیروزی قطعی زنان و مردان مقاومت را از خداوند متعال خواستاریم و تا میلاد مسیح از این فرصت استفاده خواهم کرد.به) و سال نو مبارک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.