افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

نامگذاری جاده ای به نام رئیسی در تهران و کرج

  • کد خبر : 269787
نامگذاری جاده ای به نام رئیسی در تهران و کرج

آفتاب نیوز: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تسلیت به مناسبت شهادت رئیسی و هیئت همراه اظهار داشت: خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا و حسین امیر عبدالهیان رئیس جمهور کشور. وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، نماینده، ولی قانونی و امام جمعه محترم تبریز و جمعی از همراهان، در حادثه […]

آفتاب نیوز:

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تسلیت به مناسبت شهادت رئیسی و هیئت همراه اظهار داشت: خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا و حسین امیر عبدالهیان رئیس جمهور کشور. وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، نماینده، ولی قانونی و امام جمعه محترم تبریز و جمعی از همراهان، در حادثه تلخ بالگرد حین انجام وظیفه، دل مردم قدرشناس و شریف ایران را در ماتم فرو برد.

وی در خصوص دستور کار جلسه فردای شورای شهر تهران گفت: انشالله یکی از موضوعاتی که فردا مطرح می شود، ارائه طرح دو فوریتی برای نامگذاری جاده عمومی در خور شأن آیت الله رئیسی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، سرپرست شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران قطعا یکی از خیابان های پایتخت را به افتخار شهید آیت الله رئیسی نامگذاری می کند.

این جاده به نام شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در کرج نامگذاری شده است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصمیم اعضای شورا مبنی بر نامگذاری خیابانی به نام شهدای رئیسی و شهدای خدمت در این کلانشهر خبر داد.

مسعود محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز تاسف از شهادت رئیس جمهور محبوب و محبوب سیدالشهدایی خمیت، سید ابراهیم رئیسی و همرزمان شهیدشان، اظهار داشت: بدون شک خدمات جهادی آیت الله رئیسی همیشه پابرجا خواهد بود. در اذهان هموطنان مؤمن همه ایران اسلامی».

وی بیان کرد: از این رو اعضای شورای اسلامی شهر کرج تصمیم گرفتند برای قدردانی از خدمات و حمایت های همیشگی وی در توسعه و تحول کشور، یکی از خیابان های اصلی شهر را به نام شهید آیت الله رئیسی و شهید خدمت نامگذاری کنند. و کلان شهر کرج.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان برای خدمتگزاران مؤمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت جهادی کرد و افزود: با این نام ، یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت در کلانشهر کرج زنده خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.