افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

نامگذاری بلوار مشهد به نام شهید آیت الله رئیسی

  • کد خبر : 276874
نامگذاری بلوار مشهد به نام شهید آیت الله رئیسی

به گزارش ایرناروز دوشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه نامگذاری معابر مورد بررسی قرار گرفت که یکی از بندهای آن تغییر نام بلوار وحدت به شهید آیت الله رئیسی بود. رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار اظهار داشت: آیت الله رئیسی (ره) دارای شخصیتی خستگی ناپذیر […]

به گزارش ایرناروز دوشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه نامگذاری معابر مورد بررسی قرار گرفت که یکی از بندهای آن تغییر نام بلوار وحدت به شهید آیت الله رئیسی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار اظهار داشت: آیت الله رئیسی (ره) دارای شخصیتی خستگی ناپذیر بود و عمر خود را صرف خدمت به مردم مناطق محروم کرد و در این خدمت به شهادت رسید.

حسن محدیان افزود: یکی از اقدامات قابل توجه شهید آیت الله رئیسی احیای ستاد ملی زیارت بود که برکات بسیاری از جمله تامین زیرساخت های حوزه زیارت را به همراه داشت.

در ادامه اعضای شورای شهرداری مشهد با اهدای گل در محل مزین به تصاویر شهید آیت الله رئیسی و شهدا ادای احترام کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا علیه السلام و هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران که بعدازظهر یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 هنگام بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قالاسی» به شهر دچار سانحه هوایی شد. . از تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به اتفاق همه یارانش همزمان در شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور در میان مسافران هلیکوپتر حامل رئیس جمهور چندین محافظ و خدمه هلیکوپتر حضور داشتند.

آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی، 64 ساله، هشتمین رئیس جمهور ایران بود.

خرید 45 دستگاه اتوبوس دست دوم

همچنین در این جلسه علنی با موافقت شورای شهر، شهرداری مشهد مجاز به خرید 45 دستگاه اتوبوس فرسوده با ظرفیت پذیرایی از سهامداران و سرمایه گذاران شرکت منحل شده سامان سیر رضوان به مبلغ 761.5 میلیارد ریال شد. .

تصویب طرح مجوز ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در محورهای روستایی خارج از شهر مشهد از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز است و بر اساس این طرح، شهرداری مشهد مصوبات شورای شهر مشهد را اجرا می کند. شورای هماهنگی ترافیک استان همتا و بر اساس مصوبه هیأت وزیران در خصوص اصلاح ماده 2 آیین نامه اجرایی معافیت از استفاده از فرم ها و بارنامه ها، برای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف روستایی خارج از کشور. محدوده شهر مشهد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.