افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

نامه SEC به کوین بیس؛ بزرگترین صرافی آمریکایی رمزارز در آستانه برخورد است

  • کد خبر : 17013
نامه SEC به کوین بیس؛  بزرگترین صرافی آمریکایی رمزارز در آستانه برخورد است

صرافی کوین بیس روز گذشته اعلام کرد، ممکن است به زودی به دلیل ادعای ارائه اسناد بهادار ثبت‌شده با اقدام انتخاباتی بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بررسی شود. به گزارش کوین دسکبه گفته کوین بیس، کمیسیون بورس این شرکت را در فعالیت‌های مربوط به صرافی و خدمات استیکینگ خود می‌تواند در قوانین مطالعاتی بهادار […]

صرافی کوین بیس روز گذشته اعلام کرد، ممکن است به زودی به دلیل ادعای ارائه اسناد بهادار ثبت‌شده با اقدام انتخاباتی بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بررسی شود.

به گزارش کوین دسکبه گفته کوین بیس، کمیسیون بورس این شرکت را در فعالیت‌های مربوط به صرافی و خدمات استیکینگ خود می‌تواند در قوانین مطالعاتی بهادار عمل کرده باشد. ظاهرا کمیسیون بورس از طریق اعلان یا نامه اخطار (اخطار چاه) به صرافی کوین بیس اطلاع داده است که احتمالاً از این صرافی شکایت خواهد کرد. نامه اخطار، روشی رسمی است که قانون‌گذاری از طریق آن اعلام می‌کند علیه یک کسب و کار اجرایی خواهد کرد.

پاول گرِوال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در واکنش به این اتفاق گفت:

در صورتی که لازم باشد، ما از یک روند قانونی برای دستیابی به شفافیتی که مدتهاست به دنبال آن هستیم، می‌کنیم. جستجوی ما SEC را در ارتباط با دارایی‌های دیجیتال منصفانه یا معقول عمل کرده است. تا آن زمان، فعالیت صرافی طبق معمول ادامه خواهد یافت.

صرافی کوین بیس با استناد به مکالمات خود با اعضای کمیسیون بورس گفت:

شرکت معتقد است این خدمات کاربردی احتمالاً به دلیل فعالیت‌های ما در بازار اسپات، استیکینگ کوین بیس ارن (Coinbase Earn)، کوین بیس پرایم (Coinbase Prime) و کوین بیس والت (Coinbase Wallet) انجام خواهند شد.

نامه اخطار کمیسیون بورس به صرافی Coinbase یک هشدار اولیه است و چنین هشدارهایی همیشه در نتیجه نمی‌شوند. کوین بیس تا ۲۹ اسفند (۹ فروردین) فرصتی دارد که وارد شده مبنی بر احتمال احتمالی قوانین بهادار پاسخ دهد.

صرافی کوین بیس نیز روز گذشته در پستی وبلاگی اعلام کرد که روند اضافه شدن دارایی‌های دیجیتال به فهرست موضوعی این صرافی، نامه اخطار کمیسیون بورس نبوده است.

برایان آرمسترانگ، کوین بیس نیز روز گذشته به نامه اخطاریه کمیسیون بورس در توییتر واکنش نشان داد.

صرافی کوین بیس امروز از SEC یک هشدار Wells در مورد استیکینگ و دارایی های لیست شده دریافت کرد. هشدار Wells عمومی مقدمه اقدام عملی است.

منبع: توییتر

به یکی از افراد آگاه، صرافی کوین بیس بیش از 60 بار تلاش کرده است با قانون‌گذاران فدرال در رابطه با مسائل مربوط به اضافه شدن دیجیتالی‌های مختلف به فهرست‌های آماری و موضوعاتی از قبیل تعریفی برای ساختار صحیح بازار و اینکه کدام یک از ویژگی‌ها می‌توانند باشند. به فهرست قانوني اضافه مي‌شود، اما با ارائه پاسخ، مشاوره خودداري كرده‌اند.

کوین بیس، علنا ​​از SEC به خاطر ساختار نظارتی مبهم آن انتقاد کرده است. این صرافی همچنین در ماه جولای (تیر) از SEC خواست تا در رابطه با اینکه چگونه دارایی‌های زیر مجموعه دیجیتالی مجموعه اوراق بهادار قرار می‌گیرند توضیح می‌دهند.

گری گنس، کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری، بورس بارها گفته است که فعالیت‌های صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله صرافی‌های کوین بیس در آمریکا قوانین معتبر بهادار است و اکثر تو‌هایی هستند که می‌کنند، زیرمجموعه‌هایی هستند که بهادار هستند.

مطالعه کنید: گری گنسلر: توکنهای اثبات سهام اوراق بهادار ثبت شده اند

در واکنش به این اخبار، سهام شرکت کوین بیس در بازار روز چهارشنبه بیش از ۱۱ درصد کاهش یافت.

نامه اخطار کمیسیون بورس به صرافی کوین بیس روزی که این بحث از جاستین سان، بنیانگذار ترون به دلیل ادعاهای مبنی بر اسناد بهادار ثبت شده است، توکن‌های TRX و BTT و همان هویت‌های شکایت کردند.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-23 11:44:54

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.