افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

نامه مهم پزشکان به مجلس درباره حسین زاده

  • کد خبر : 403427
نامه مهم پزشکان به مجلس درباره حسین زاده

عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال نامه رئیس جمهور به مجلس در خصوص حضور حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در دولت خبر داد. اطلاع رسانی کند عرشه آنلاین محمد رشیدی با توجه به اینکه امروز درخواست استعفای آقای حسین زاده از مجلس وصول شد، هفته آینده این درخواست در مجلس مطرح خواهد شد. وی […]

عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال نامه رئیس جمهور به مجلس در خصوص حضور حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در دولت خبر داد.

اطلاع رسانی کند عرشه آنلاین محمد رشیدی با توجه به اینکه امروز درخواست استعفای آقای حسین زاده از مجلس وصول شد، هفته آینده این درخواست در مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس یک هفته پس از اعلام وصول درخواست استعفا، موضوع در صحن علنی مجلس مطرح می شود، بنابراین به احتمال بسیار زیاد استعفای آقای حسین زاده در مجلس بررسی می شود. ، 6 نوامبر.”

این عضو کمیسیون ریاست مجلس به تشریح روند بررسی درخواست استعفا پرداخت و گفت: پس از دفاعیات آقای حسین زاده و اظهارات مخالفان استعفا، نمایندگان رای گیری می کنند و در صورت قبولی مجلس پس از استعفا، آنها فرصت پیوستن به دولت و معاونت خصوصی توسعه روستایی و منطقه ای کشور را خواهند داشت.

رشیدی همچنین گفت: رئیس جمهور برای دومین بار در نامه ای به مجلس اعلام کرد که می خواهد آقای حسین زاده را به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کند.

رئیس پنجم شهریورماه طی حکمی عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم را به سمت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرد.

استعفای حسین زاده از نمایندگی مجلس برای حضور در دولت چهاردهم در جلسه علنی 25 شهریور اعلام و در جلسه علنی 13 اسفند مطرح شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.