افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

نامه قهرآمیز فدراسیون فوتبال به AFC و فیفا منتشر شد + متن – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 390050
نامه قهرآمیز فدراسیون فوتبال به AFC و فیفا منتشر شد + متن – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون فوتبال به نامه قاطع وی مبنی بر تکذیب میزبانی تیم ایران در دیدار با قطر و انتقال آن به کشور ثالث بر اساس تصمیم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز پاسخ داد. متن این نامه به شرح زیر است: آقا مانولو زوبیرو; مدیر مسابقات فیفا جناب شین عزیز دوشنبهمعاون […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون فوتبال به نامه قاطع وی مبنی بر تکذیب میزبانی تیم ایران در دیدار با قطر و انتقال آن به کشور ثالث بر اساس تصمیم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز پاسخ داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

آقا مانولو زوبیرو; مدیر مسابقات فیفا

جناب شین عزیز دوشنبهمعاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیرکل مسابقات

لطفا ابتدا نارضایتی و اعتراض عمیق خود را نسبت به تصمیم به تعویق افتادن بازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر اعلام کنید. می تواند نعیم باعث ناآرامی عمومی در بین فوتبالدوستانی شده است که منتظر برگزاری این مسابقه در سراسر کشور بودند.

ثانیاً به اطلاع می رسانیم در هفته های اخیر 3 بازی لیگ الیت آسیا و 2 بازی لیگ قهرمانان آسیا در سطح 2 در شهرهای مختلف بدون مشکل و دغدغه برگزار شده است.

همچنین توجه داشته باشید که در زمان نگارش این نامه، پروازهای تمامی خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین بین المللی فعال است، به عنوان مثال، تیم زیر 17 سال ایران دیروز (25 مهر ساعت 14:03) توسط عمان ایر از اردوی آماده سازی خود در دوحه به کشور بازگشت و تیم فوتبال بزرگسالان ایران در ساعت 2 روز 17 اکتبر به تاشکند پرواز کرد: ساعت 03 بعد از ظهر

با این اوصاف و با تاکید بر حق مسلم میزبانی بازی فوق در کشورمان، اگر اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور کنید بازی خانگی خود را در خارج از کشور انجام دهد، پیشنهاد می کنیم بازی ایران و قطر را در داخل و خارج از کشور برگزار کنید. خارجی. بیرون از خانه بنابراین بازی رفت را در 24 مهرماه در دوحه برگزار می کنیم و در 24 خرداد 1404 میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

با در نظر گرفتن تعداد کافی استادیوم استاندارد، هتل های 5 ستاره و چندین مسیر هوایی مناسب به دوحه، به نفع همگان ذینفعان این مسابقات در دوحه قطر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.