افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

نامه سلاجقه به وزرای کشورهای اسلامی/ پیامدهای زیست محیطی جنگ غزه در سال های آینده در منطقه مشخص می شود.

  • کد خبر : 129908
نامه سلاجقه به وزرای کشورهای اسلامی/ پیامدهای زیست محیطی جنگ غزه در سال های آینده در منطقه مشخص می شود.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه دکتر علی. سلجاک خطاب به وزرای کشورهای اسلامی: وزرای محترم محیط زیست کشورهای اسلامی؛ از آغاز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم طی یک ماه گذشته، تمامی اشکال زندگی اعم از پوشش گیاهی، حیوانی و انسانی در اثر جنایات […]

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه دکتر علی. سلجاک خطاب به وزرای کشورهای اسلامی:

وزرای محترم محیط زیست کشورهای اسلامی؛

از آغاز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم طی یک ماه گذشته، تمامی اشکال زندگی اعم از پوشش گیاهی، حیوانی و انسانی در اثر جنایات علیه بشریت و محیط زیست در معرض نابودی قرار گرفته است. و جامعه بین المللی نیز در مورد وضعیت محیط زیست واکنش مناسبی نشان داده است. حلقه فراموش کرده است

بر این اساس نتیجه و پیامدهای زیست محیطی جنگ. حلقه در سال های آینده در منطقه مشخص می شود. از این نظر، حق بشر برای دسترسی به آب و تصفیه فاضلاب اصولی است که تشخیص می دهد دسترسی به آب آشامیدنی پاک و بهداشتی در زندگی همه مردم ضروری است.

در مجموع، تسلط رژیم صهیونیستی بر بخش هایی از غرب آسیا، چالش هایی را در دسترسی مردم منطقه به ویژه فلسطینی ها به آب کافی و سالم ایجاد کرده است. علاوه بر آن، وقوع جنگ و استفاده از سلاح‌ها و بمب‌های شیمیایی و حجم عظیم بمباران، شرایط محیطی غزه و جوامع بشری را پیچیده کرده و رژیم صهیونیستی اصل استفاده از آب پاک را نادیده گرفته است.

همه می دانند که رژیم صهیونیستی نه تنها کشورهای همسایه خود را از آب و محیط زیست محروم می کند، بلکه فلسطینیان را از داشتن آب و محیط زیست نیز محروم می کند. این رژیم در تلاش است تا مصرف آب فلسطین را کاهش دهد.

علیرغم همه تلاش ها، این رژیم با حملات سنگین به نوار غزه و کرانه باختری در جریان جنگ کنونی، ساکنان این مناطق را از تمامی حقوق انسانی و بشردوستانه از جمله حقوق زیست محیطی و حقوق اساسی بشر محروم کرده است.

در این راستا از کشورهای اسلامی انتظار می رود با هم افزایی و تلاش جمعی اقدامات اساسی برای محکومیت جنایات زیست محیطی اتخاذ کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.