افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

نامه سرگشاده بازیکنان پرسپولیس: از مدیرعاملی که گفته کاش قهرمان نمی شدیم هیچ توقعی نداریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128612
نامه سرگشاده بازیکنان پرسپولیس: از مدیرعاملی که گفته کاش قهرمان نمی شدیم هیچ توقعی نداریم – پرسپولیس نیوز

بازیکنان پرسپولیس با انتشار نامه ای به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان دادند. ساعاتی پس از لغو تمرین شاگردان یحیی گل محمدی در حضور خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس با انتشار پیامی مهم و طولانی خطاب به هواداران این تیم به انتقاد از مدیریت باسکا پرداختند. بازیکنان پرسپولیس در این پیام از کم توجهی باشگاه گلایه […]

بازیکنان پرسپولیس با انتشار نامه ای به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان دادند.

ساعاتی پس از لغو تمرین شاگردان یحیی گل محمدی در حضور خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس با انتشار پیامی مهم و طولانی خطاب به هواداران این تیم به انتقاد از مدیریت باسکا پرداختند.

بازیکنان پرسپولیس در این پیام از کم توجهی باشگاه گلایه کردند و نوشتند که معلوم نیست بعد از اولین شکست در 20 مسابقه اخیر چه روندی پشت این جریمه ده درصدی است.

بازیکنان پرسپولیس هم به مدیریت باشگاه نوشتند که چرا فصل گذشته با شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی اینگونه تحریم نشدند؟ در پی این پیام، مدیریت باشگاه با اشاره به عدم پرداخت پاداش بابت برد در هر مسابقه، از عدم اجازه تخصیص پاداش به دلیل عدم امکان پرداخت عذرخواهی کرد.

پیام بازیکنان پرسپولیس را در زیر بخوانید:

نمی دانیم از کجا شروع کنیم. اساسا ما زیاد اهل صحبت نیستیم و در این چند سال در زمین فوتبال صحبت کرده ایم. همه باشگاه ها برای کسب جام ها هزینه می کنند اما فصل گذشته به لطف خدا و حمایت هواداران هر سه جام را به دست آوردیم.

* همچنین در ادامه فصل با انتشار قراردادها مشخص شد که کمتر از بسیاری از تیم ها دریافتی داشته ایم. البته او مربی نیست و هر کاری که کردیم برای سربلندی پرسپولیس و خوشحالی هواداران بود اما در این چند وقت اخیر آنقدر بی احترامی و توهین دیده ایم که مجبوریم اتفاقاتی که باعث آزار تیم شده است را بگوییم. زمان طولانی.

* پس از کسب سه گانه که تنها دو بار در تاریخ لیگ برتر ایران رخ داد، انتظار احترام و توجه بیشتری از سوی مدیریت باشگاه داشتیم. اما باشگاه هیچ پاداشی برای این قهرمانی ها در نظر نگرفت، حتی به خود زحمت ندادند که چه بعد از قهرمانی و چه در تمرینات پیش فصل در رختکن به اعضای تیم بگویند.

*حقیقت این است که دیگر انتظار احترام و رفتار شایسته از مدیرعاملی نداریم که بعد از کسب سه گانه، مصاحبه های زیادی در رسانه ها انجام داد که ای کاش قهرمان نمی شدیم (!). شما که از عهده گزینه های ساده قراردادی اعضای تیم بر نمی آیید، چگونه خود را برای پست مدیریتی باشگاه بزرگ پرسپولیس مناسب می دانید؟

* مدیران باشگاه در تمرینات پیش فصل چندین بار قول پرداخت گزینه های قرارداد را قبل از شروع لیگ دادند. قولی که متأسفانه دروغی بیش نبود و اعضای تیم بارها روی این قول رسمی حساب کردند اما امروز و فردا هر بار آن را می شنویم. بالاخره بعد از کلی دروغ و با تاخیر زیاد فقط 50 درصد از گزینه های قرارداد پرداخت شد!

*بالاخره اول فصل قرار بود برای آمادگی بهتر به اردوی خارج از کشور برویم اما ضعف مدیریتی اینجا هم روی تیم تاثیر گذاشت و اگر به تیم اعلام شد که به یک اردو می رویم. سفر، اردو برای شب لغو شد. درست مثل سال گذشته که نتوانستند یک اردوی خارج از کشور برای تیم ارائه دهند.

* ناتوانی مدیران باشگاه در درآمدزایی و رفع موانع بر هیچکس پوشیده نیست. چرا باشگاهی مثل پرسپولیس نباید اسپانسر قوی داشته باشد؟ چرا برنامه ای برای استفاده از فضای پشت پیراهن و سایر سکوهای تبلیغاتی حتی پس از 9 هفته لیگ وجود ندارد؟

* چرا باشگاهی مثل پرسپولیس که با بهترین تیم های قاره آسیا همگروه است نمی تواند در زمان مورد نظر پرواز چارتر بگیرد؟ سه روز را در تاجیکستان گذراندیم اما به دلیل برنامه ریزی ضعیف باشگاه و برنامه فشرده مسابقات داخلی و آسیایی، دو شب استراحت و خواب را از دست دادیم زیرا برنامه پروازها در بدترین زمان ممکن بود.

*در این مدت بیشتر از بی احترامی و رفتار توهین آمیز مدیریت ناراحت بودیم تا مشکلات مالی و کمبود امکانات. می دانیم بازی در پرسپولیس چه افتخار بزرگی است و اگر فقط توقع مالی داشتیم به باشگاه های دیگری می رفتیم که دو برابر به ما پیشنهاد دادند اما ماندیم تا قهرمانی ها و افتخارات را تکرار کنیم و به عشق هواداران. . هنوز باورمان نمی شود که او تیم را به خاطر اولین باخت باشگاه بعد از 20 بازی خانگی 10 درصد جریمه کرد!

* تصمیمی که دقیقاً مشخص نیست وقتی هیچ یک از اعضای هیئت مدیره این جریمه را نمی پذیرند پشت آن چیست! این جریمه مبنای قانونی ندارد. چه کسی می تواند بگوید ما هیئت مدیره ای داریم که جریمه کردن اعضای تیم را غیرقانونی می داند حتی اگر در قرارداد آنها باشد؟ چرا پارسال که در خانه به همان تیم باختیم تیم را جریمه نکردند؟ چرا مطمئن بودید که ما قهرمان نمی شویم؟ چرا به این راحتی تیم را کنار گذاشتید؟ مطمئنی دشمن پرسپولیس نیستی؟

* مدیریتی که قادر به جذب اسپانسر و درآمدزایی نیست و از قهرمانی تیمش ناراحت است، باید این کمبودها را با جریمه اعضای تیم جبران کند؟ واقعاً دردناک است که باشگاهی مثل پرسپولیس بعد از کسب سه قهرمانی در یک فصل چنین مشکلاتی داشته باشد. مدیران باشگاه پس از بردهای این تیم حتی نتوانستند یک پاداش ساده و مبلغ بسیار ناچیز را پرداخت کنند و بهانه مخالفت با پرداخت پاداش را مطرح کردند. پس چطور باشگاه های دیگر این مشکل را ندارند؟ به خاطر ضعف شدیدت بود که سعی کردی با این بهانه ها ضعف خودت را بپوشانی. اینها تنها بخشی از مشکلات بود. نداشتن زمین تمرین دوم، چندین بار قطع شدن برق تیم، عدم ارائه لباس به موقع به اعضای تیم و غیره. اینها مشکلات دیگری است که در ماه های اخیر با آن مواجه بوده ایم.

* با تلاش فراوان و لطف خدا و حمایت هواداران سه قهرمانی را برای این باشگاه بزرگ به ارمغان آوردیم.

آیا تکالیف خود را به درستی انجام دادید؟ باز هم از شما می پرسیم: آیا خود را برای تصدی ریاست بزرگترین باشگاه ایران مناسب می دانید؟ اگر نمی توانید، جای یک مدیر فهمیده که از قهرمانی تیم شما ناراحت نمی شود و توانایی درآمدزایی دارد، بیاید و به پرسپولیس کمک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.