افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نامه رئیس کمیته ملی المپیک به مقام معظم رهبری

  • کد خبر : 322885
نامه رئیس کمیته ملی المپیک به مقام معظم رهبری

رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از زحمات روسای فدراسیون ها، کادر فنی، ورزشکاران و خانواده های آنان، ضمن برشمردن دستاوردها و تجلیل از ورزشکاران کشورمان، تبریک گفت. . آنها محمود خسرویفه رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به مقام معظم رهبری موفقیت های کاروان ایران […]



رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از زحمات روسای فدراسیون ها، کادر فنی، ورزشکاران و خانواده های آنان، ضمن برشمردن دستاوردها و تجلیل از ورزشکاران کشورمان، تبریک گفت. . آنها






محمود خسرویفه رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به مقام معظم رهبری موفقیت های کاروان ایران را برجسته کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

فرزندان وی در کاروان ورزشی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به نام امام رضا (علیه السلام) و با عنوان خادم الرضا با شعار (سلام بر فرزندان) و همراهی خادم شاهچراغ به عنوان نماد شجاعت و وفاداری برای نسل آینده ایران اسلامی، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران بارها برافراشته شد و سرود ملی کشورمان در حال و هوای بازی های المپیک پاریس طنین انداز شد.

کسب بیشترین مدال در بازی های المپیک 2024 پاریس پس از المپیک 2012 لندن، حضور بی سابقه بانوان ایرانی در هیئت ورزشی کشور (11 ورزشکار) و درخشش ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک پاریس که دریافت کرد. توجه و تاکید مسئولان کمیته بین المللی المپیک، میانگین سنی جوانان برای اکثریت اعضای هیئت برای کسب سهمیه و رسیدن به مرحله نهایی این رقابت ها که برای اولین بار در تاریخ بود. حضور ایران در بازی های المپیک بازی ها، ورود ورزشکاران کشورمان در سنگنوردی، شمشیربازی، تیراندازی و چند رشته دیگر، فینال مسابقات که نوید آینده خوبی را برای این رشته ها در سطح بین المللی در کشورمان می دهد و دو رشته کشتی و تکواندو. که با درخشش خود دل عزیزان را شاد کرد.

در جای دیگر این نامه آمده است; این موفقیت های غرور آفرین بی سابقه و کسب مدال های مختلف اولا مرهون توجهات و فرمایشات پدرانه حضرتعالی نسبت به نسل جدید ورزش کشور بوده و ثانیاً این پیروزی های غرور آفرین حاصل برنامه ها و تلاش های این عزیزان است. رئیسان فدراسیون های ورزشی، دانش و تجربه مربیان ایرانی، تلاش فوق العاده ورزشکاران در کنار حمایت خانواده های عزیزشان و همچنین فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی از جمله تعیین الگوی مشخص و شاخص فرهنگی برای کشور اعزام ورزشکاران و استفاده حرفه ای از فضای مجازی برای ترویج و افزایش پوشش فرهنگی ورزشی کاروان ورزش اسلامی ایران.

این در جای دیگری در نامه قبلی بیان شده است; خجسته می باشد که این موفقیت های غرورآفرین ورزشی در آستانه دولت جدید جناب آقای دکتر مزیکیان شکل گرفته و از مساعدت و مساعدت شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر می گردد. در این سفر و ماموریت ها فهمیدیم که شادی مردم در آموزه های اسلامی بسیار مهم است و خوشحالیم که این موفقیت های بزرگ زمینه ساز شادی همه ایرانیان ورزش دوست در داخل و خارج از کشور شده است . به روح پرافتخار رئیس جمهور شهید ابراهیم می رود. معرفی رئیسی و یارانش شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا.

آیرین




0