افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

نامه دوم دفتر حسن روحانی به کمیسیون بررسی آگهی های انتخاباتی؛ بر خلاف تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، صحنه بحث را به عرصه افترا و تهمت و تخریب تبدیل کرده اند. زمان کافی و مشابه را برای پاسخ دادن اختصاص دهید.

  • کد خبر : 305621
نامه دوم دفتر حسن روحانی به کمیسیون بررسی آگهی های انتخاباتی؛  بر خلاف تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، صحنه بحث را به عرصه افترا و تهمت و تخریب تبدیل کرده اند.  زمان کافی و مشابه را برای پاسخ دادن اختصاص دهید.

| ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۸:۳۲ | | دفتر حسن روحانی در نامه ای نوشت: برخی از کاندیداهای واجد شرایط، آشکارا مبانی اخلاقی و قانونی را زیر پا گذاشته و در غیاب دکتر روحانی و افراد مذکور، برخلاف تاکیدات مکرر، صحنه مناظره را به عرصه افترا، تهمت و تخریب تبدیل کرده اند. مقام معظم رهبری | ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۸:۳۲ […]

|

۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۸:۳۲

|

|





دفتر حسن روحانی در نامه ای نوشت: برخی از کاندیداهای واجد شرایط، آشکارا مبانی اخلاقی و قانونی را زیر پا گذاشته و در غیاب دکتر روحانی و افراد مذکور، برخلاف تاکیدات مکرر، صحنه مناظره را به عرصه افترا، تهمت و تخریب تبدیل کرده اند. مقام معظم رهبری





|

۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۰۸:۱۸:۳۲

دفتر ریاست جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم در نامه ای خطاب به کمیسیون بررسی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری با آگاهی از اتهامات برخی از نامزدهای مناظره دوم علیه دکتر روحانی، دولت و دولت ایشان. منصوبین، خواستار رعایت تکلیف قانونی و قول اعلام شده از سوی کمیسیون مبنی بر تعیین تکلیف شدند، فرصتی برای دفاع و پاسخگویی به این ادعاها بود.

به نقل از سایت حسن روحانی، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

نام خدا

کمیسیون محترم بررسی ستاد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

سلام

با احترام، پس از اتهامات و توهین های آشکار برخی از نامزدهای دوره چهاردهم ریاست جمهوری در مناظره دوم علیه دکتر حسن روحانی و دولت و افراد مرتبط، با ذکر نام و نشان دادن عکس، طبق اعلام مکرر سازمان صداوسیما پس از این اظهارات. ، برای دادن فرصت پاسخگویی به مشمولان غایب طبق قانون، درخواست دفاع را در اسرع وقت در چارچوب همان برنامه و زمان و مهلت تکرار می کنیم.

درخواست پاسخ به ادعای مناظره اول در نامه 29/03/1403 به بهانه عدم ذکر مصادیق توهین و تهمت، اما با آنچه در مناظره دوم در تاریخ 31/03/1303 اتفاق افتاد امکان پذیر نبود. . ، امیدواریم در اعضای محترم این کمیسیون تردیدی باقی نمانده باشد که اظهارات بیان شده توهین آشکار و اتهام مستقیم است که از مصادیق هتک حیثیت و شخصیت اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که می توان از نظر حقوقی تحت تعقیب قرار گرفت . و از نظر قضایی

اکنون که برخی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده، آشکارا مبانی اخلاقی و حقوقی را زیر پا گذاشته و در غیاب دکتر روحانی و افراد مذکور، برخلاف تاکیدات مکرر دیوان عالی کشور، صحنه مناظره را به عرصه افترا، تهمت و تخریب تبدیل کرده اند. . رهبر، به وعده و وظیفه قانونی خود برای تخصیص فرصت کافی در همان زمان عمل کنید.

دفتر رئیس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.