افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

نامه دادستان برای عدم صدور کارت 4 بازیکن / مشکل پورعلیگنجی و صادقی حل شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 334108
نامه دادستان برای عدم صدور کارت 4 بازیکن / مشکل پورعلیگنجی و صادقی حل شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ارسال نامه ای به مراجع ذی صلاح خواستار استرداد وجه برخی از ورزشکارانی شد که برای یکی از شرکت های دچار مشکل تبلیغاتی کرده بودند. شرکت کوروش در بخش تلفن همراه فعالیت می کند و شاکیان خصوصی متعددی دارد. بنا به درخواست مقام قضایی مبالغ دریافتی برای تبلیغات باید […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ارسال نامه ای به مراجع ذی صلاح خواستار استرداد وجه برخی از ورزشکارانی شد که برای یکی از شرکت های دچار مشکل تبلیغاتی کرده بودند.
شرکت کوروش در بخش تلفن همراه فعالیت می کند و شاکیان خصوصی متعددی دارد. بنا به درخواست مقام قضایی مبالغ دریافتی برای تبلیغات باید به بدهکاران شرکت مذکور مسترد شود. رونوشت این نامه به معاونت دادستان و انقلاب تهران نیز ارسال شد.

مرتضی پورعلیگنجی (پرسپولیس)، سعید صادقی (پرسپولیس)، مهدی مهدی پور (استقلال) و علیرضا بیرانوند (تراکتورسازی) نفراتی هستند که اجازه ثبت قرارداد را نداشتند.

در بخشی از این پرونده با توجه به دستور مقام قضایی تاکید شده است که فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان حوزه باید از عقد قرارداد با 4 فوتبالیست خودداری کنند. البته این ممنوعیت یک شرط دارد. اگر این افراد پولی را که برای تبلیغات این شرکت دریافت کرده اند برگردانند مشکل حل می شود.

نامه فوق دیروز به باشگاه پرسپولیس ارسال شد و در همین راستا واحد حقوقی این باشگاه وجه را از سعید صادقی و مرتضی پورعلیگنجی دریافت و امروز (سه شنبه) وجه را به حساب دادستانی واریز کرد. انقلاب برای حل مشکل این دو بازیکن پرسپولیس.

مبلغ مورد نظر برای بازگشت این دو بازیکن 50 میلیون تومان گفته می شود.

پس از این اتفاق معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب طی نامه ای خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به اینکه بازیکنان مورد نظر اقدام کرده و یا قول پرداختی در روزهای آینده داده اند، پخش آن ممنوع خواهد بود. از ورق بازی برای بازیکنان نامبرده هیچ مانعی وجود ندارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)