افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

نامه خداحافظی جواد نکونام به هواداران استقلال; منو ببخش ولی سعی کردم

  • کد خبر : 376712
نامه خداحافظی جواد نکونام به هواداران استقلال; منو ببخش ولی سعی کردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام با انتشار نامه ای از هواداران استقلال خداحافظی کرد. به گزارش “ورزش سه”، در متن این نامه آمده است: استقلال برای همیشههواداران می دانند که دشمنان این تیم در استقلال هستند. از آنجایی که سال ها بازی کردم و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم، همه فوتبالی ها می […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام با انتشار نامه ای از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در متن این نامه آمده است:

استقلال برای همیشه
هواداران می دانند که دشمنان این تیم در استقلال هستند.

از آنجایی که سال ها بازی کردم و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم، همه فوتبالی ها می دانستند که چقدر استقلال را دوست دارم و تعصب دارم و چقدر مستقل هستم. من از بچگی استقلالی بودم و آرزو داشتم روزی پیراهن این تیم را بپوشم. حتی به عشق سرمربیگری در استقلال مربیگری را شروع کردم و همیشه عشق و تلاشم موفقیت در این تیم بوده است.

زمانی که در تیم اوساسونا بازی می کردم از این تیم جدا شدم تا در فصل اوج پیراهن استقلال را بپوشم و قهرمانی با این تیم نقطه عطف فوتبال من شد. حتی زمانی که پیراهن استقلال را پوشیدم و گل قهرمانی را زدم تمام تلاشم را کردم تا هواداران را خوشحال کنم.

سال گذشته تا آخرین لحظه جنگیدم و با تمام ناملایمات و دشمنی ها تلاش کردم و با 67 امتیاز تیم را قهرمان کردم. برای همین می گویم قهرمان چون کل نظام فوتبال از جمله رئیس فدراسیون فوتبال او را به رسمیت شناختند. که گل حریف آفساید بود. استقلال حق قهرمان شدن را داشت و از ما عذرخواهی کردند.

سال گذشته فقط برای خوشحالی هواداران آن را امتحان کردم، چون طرفدار هستم و درد آنها را می دانم. امسال تمام تلاشم را کردم و تا آخرین لحظه جنگیدم. گذشتیم، با این حال تیم بزرگی را بستیم که ادامه خواهد داشت. در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارم، هر چند اجازه نداشتم.

من نمی خواهم بهانه بیاورم و فقط دلم گرفته است، خودتان ببینید در 20 روز گذشته چه اتفاقی افتاده است! کجای دنیا شایعه اخراج مربی یک تیم بعد از شکست را می دانید؟ می دانید چه کسانی را برای برهم زدن رویکرد استقلال و بازیکنان و کادر فنی اش و از همه مهمتر جواد نکونام استخدام کردند. به نظر شما تیمی که تمرکز نداشته باشد می تواند موفق شود؟ از آن زمان بحث اولتیماتوم را شروع کردند، اما بهتر بود صمیمانه صحبت کنند. در نهایت استقلال و هوادارانش امروز متضرر شدند.

من همیشه از دور دیده ام که با استقلال چه می کنند، اما امروز در متن کار هستم و با پوست و گوشت و استخوانم بیش از هر زمان دیگری تمام دشمنی ها، حاشیه سازی ها، طفره رفتن ها و سنگ اندازی ها را در استقلال احساس کردم. امسال و من تازه فهمیدم آنها چه کسانی هستند و چرا هرگز نمی خواهند این تیم موفق شود؟

یک هوادار استقلال باید بداند که رقیب استقلال درون استقلالی است و شاید از بیرون کسانی باشند که برای ناکامی استقلال قدم بردارند و اقدام کنند که این هم طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال شکست می خوریم. !

الان هم اگر این حرف ها را بزنم و دلم درد بگیرد می خواهم بروم چون به خاطر دشمنی با من می خواهند استقلال را نابود کنند.

وظیفه خود می دانم که بابت نتایج اخیر و تمام کاستی ها و ناراحتی ها و کینه توزی ها نسبت به استقلالی ها عذرخواهی کنم و امیدوارم مرا ببخشند. تمام تلاشم را کردم، اما اجازه ندادند.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.