افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

نامه تاج به وزیر ورزش در خصوص فصل آینده لیگ برتر

  • کد خبر : 256032
نامه تاج به وزیر ورزش در خصوص فصل آینده لیگ برتر

آفتاب نیوز: فدراسیون فوتبال بر اساس نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان از آمادگی فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد. در نامه مهدی تاج به کیومرث هاشمی آمده است: آقای مهندس هاشمیمقام ارشد وزارت ورزش و جوانان سلام یادآور می‌شود، حسب دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری فرهنگی مسابقات […]

آفتاب نیوز:

فدراسیون فوتبال بر اساس نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان از آمادگی فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد. در نامه مهدی تاج به کیومرث هاشمی آمده است:

آقای مهندس هاشمی
مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان

سلام

یادآور می‌شود، حسب دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری فرهنگی مسابقات لیگ برتر و متعاقباً تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولین و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات در زمینه برگزاری مسابقات در فصل آینده به شرح زیر اجرا می شود.

• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه و رعایت الزامات مربوطه.

• تخصیص بلیت مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم تهیه صندلی ورزشگاه توسط شرکت تجهیز بر اساس روند حضور هوشمند تماشاگران در ورزشگاه ها.

همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، جلسات هماهنگی تمامی مسابقات لیگ برتر فصل آینده طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسئولان LOC و LMO در تمامی مسابقات برگزار و گزارشات به صورت آنلاین بارگذاری خواهد شد. در سامانه مربوطه ارسال و به کمیته ها و مراجع قضایی مربوطه ارسال می شود. متعاقباً باید در بازه زمانی مقرر تصمیم فوری گرفته شود.

بدیهی است در صورت عدم تمهید پرونده های صدرالاشاره، شروع لیگ برتر در فصل جدید امکان پذیر نخواهد بود و بر این اساس فرمایشات مساعد معظم له روند مربوطه را تسهیل می کند.

لازم به ذکر است در ادامه مسابقات باقی مانده از فصل جدید لیگ برتر به تمامی باشگاه ها اعلام شده است که مسئولیت هواداران خود را بر عهده بگیرند. ضمنا دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی تا رفع مشکلات زیرساختی حضور بانوان محترم امکان پذیرایی از تماشاگران زن را نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.