افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نامه تاج به قوه قضائیه; بررسی ریزش مس رفسنجان در دستور کار – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294946
نامه تاج به قوه قضائیه;  بررسی ریزش مس رفسنجان در دستور کار – پرسپولیس نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار اطلاع رسانی وقایع مربوط به پرونده مس رفسنجان به این نهاد شد. مهدی تاج در این نامه درخواست کرده است که پرونده های مربوط به فساد در پرونده مس رفسنجان در خصوص تعداد مسابقات، چگونگی اتفاقات و شکل تبانی به طور شفاف […]

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار اطلاع رسانی وقایع مربوط به پرونده مس رفسنجان به این نهاد شد.

مهدی تاج در این نامه درخواست کرده است که پرونده های مربوط به فساد در پرونده مس رفسنجان در خصوص تعداد مسابقات، چگونگی اتفاقات و شکل تبانی به طور شفاف به فدراسیون گزارش شود.

گفته می شود دلیل این مشکل بررسی تعداد امتیازات مس رفسنجان است تا فدراسیون با آگاهی بیشتری ماجرا را دنبال کند.

در میان پرونده های مطرح شده احتمال سقوط مس رفسنجان در رده پایین تری وجود دارد و در صورت اثبات این موضوع در مراجع قضایی فدراسیون، ممکن است مس در رده پایین تری قرار گیرد.

اینکه نماینده رفسنجان در فصل 2019-2019 در چند دیدار پیروز شد و امتیازاتی را کسب کرد، کلید ماجراست.

به گفته مهدی تاج، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال بررسی جدی این موضوع است و رئیس فدراسیون اعلام کرد که عاملان این اتفاق باید به شدیدترین شکل ممکن مجازات شوند.

پرونده مس رفسنجان مربوط به سال صعود این تیم به لیگ برتر است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده سهیل مهدی رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده رئیس وقت لیگ دسته اول و خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران بازداشت شدند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)