افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
10

نامزدهای برتر Heisman در حال رفتن به مسابقات قهرمانی کنفرانس آخر هفته

  • کد خبر : 1977
نامزدهای برتر Heisman در حال رفتن به مسابقات قهرمانی کنفرانس آخر هفته

کالب ویلیامز از USC در میان نامزدهای دریافت جایزه Heisman Trophy در 10 دسامبر است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. همانطور که فصل فوتبال کالج به پایان خود نزدیک می شود، مانند مسابقه طولانی مدت برای کسب جایزه هاییسمن. در بخش عمده ای از کمپین، رقابت برای گرفتن برجسته […]


کالب ویلیامز از USC در میان نامزدهای دریافت جایزه Heisman Trophy در 10 دسامبر است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

همانطور که فصل فوتبال کالج به پایان خود نزدیک می شود، مانند مسابقه طولانی مدت برای کسب جایزه هاییسمن. در بخش عمده ای از کمپین، رقابت برای گرفتن برجسته ترین جایزه انفرادی این ورزش به همان اندازه باز بود که مدتی پیش بوده است.

با ورود این ورزش به آخر هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس، و اعلام رسمی فینالیست‌ها چند روز دیگر، در اینجا فهرستی از پنج مدعی برای این جایزه وجود دارد که در روز شنبه، 10 دسامبر در شهر نیویورک اهدا می‌شود.

استتسون بنت – کوارتربک، جورجیا

استتسون بنت در 17 سپتامبر در مقابل کارولینای جنوبی یک پاس می زند.

جف بلیک / USA TODAY Sports

استتسون بنت مدافع جورجیا وارد فصل بزرگسالی خود با بولداگ شد و با حس احترام جدیدی در سراسر ورزش به خاطر پرتاب هایی که انجام داد تا فصل گذشته اولین عنوان ملی مدرسه را در 41 سال به دست آورد، وارد شد.

بنت می‌توانست آن را در این فصل پس از کسب قهرمانی پست کند. در عوض او بهتر شد.

بنت در فصل معمولی برای بولداگ‌های رده‌بندی شده بالاترین رکوردهای حرفه‌ای خود را در پاسی یاردها (3151) و درصد تکمیل به عنوان بازیکن اصلی (67.0%) ثبت کرد. تماس‌گیرنده ارشد سیگنال نیز بهترین 7 تاچ داون را در کارنامه خود ثبت کرد.

بولداگ ها شانسی برای تکرار به عنوان قهرمانان ملی در ماه آینده هستند و بازی بنت دلیل اصلی آن است.

مکس دوگان – کوارتربک، TCU

مکس دوگان عقب نشینی می کند تا پیروزی 38–31 TCU را در مقابل کانزاس به ارمغان بیاورد.

جی بیگرستاف / USA TODAY Sports

بازی مکس دوگان در سال 2022 دلیلی کلیدی برای جایگاه TCU در میان نخبگان فوتبال کالج در اولین فصل سانی دایکز در سکان هدایت فورت ورث بوده است. کوارتربک ارشد 66.6 درصد از پاس های خود را در 3070 یاردی و 29 تاچ داون و تنها با سه قطع توپ در دوران حرفه ای خود انجام داده است. بهترین اجراهای داگان زمانی اتفاق افتاد که نورها درخشنده بودند. او دو بازی برتر سال خود را در ماه اکتبر در خانه مقابل اوکلاهاما و در جاده در کانزاس انجام داد.

داگان 69.7 درصد از پاس های خود را در این دو بازی به مدت 610 یارد، 6 تاچ داون و یک قطع توپ انجام داد. او همچنین 171 یارد و سه امتیاز در زمین اضافه کرد.

کوارتربک این شانس را دارد که به ادعای خود ادامه دهد تا فینالیست Heisman شود، زیرا شماره 3 TCU با شماره 10 ایالت کانزاس در مسابقات قهرمانی Big 12 در روز شنبه در ظهر ET روبرو می شود.

دریک مای – کوارتربک، کارولینای شمالی

دریک مای آماده می شود تا در پیروزی 35–28 UNC مقابل ایالت جورجیا بازی کند.

برت دیویس-USA TODAY Sports

کارولینای شمالی یک فصل عادی را با نتیجه 9–3 در جمعه سیاه با شکست بازی رقابتی مقابل NC State به پایان رساند.

پاشنه‌های تار در تمام فصل به شدت در دفاع از خود دست و پنجه نرم کردند، اما به لطف بازی دریک مای، بازیکن تازه‌کار قرمزپوش، با 10 حمله برتر تقویت شدند. کوارتربک پاشنه تار 67.7 درصد از پاس های خود را برای 3847 یارد و 35 تاچ داون انجام داد و تنها 5 توپ قطع کرد.

وقتی در مورد بازیکنان فوتبال دانشگاهی صحبت می کنیم که برای تیمشان ارزشمندترین هستند، مای درست در صدر لیست قرار دارد. با توجه به مبارزات دفاعی کارولینای شمالی، بازی کوارتربک عالی و خروجی تهاجمی کارآمد هر دو برای رسیدن به 9 پیروزی در فصل عادی 2022 ضروری بود.

Maye & Co اکنون باید شنبه شب با شماره 9 Clemson برای عنوان ACC روبرو شود.

سی جی استرود – کوارتربک، ایالت اوهایو

سی جی استرود در پیروزی 77–21 باکیز مقابل تولدو پاس داد.

عکس Jay LaPrete/AP

سی جی استرود پس از نامزد شدن به عنوان فینالیست جایزه Heisman در سال 2021 و کسب رتبه چهارم در رای گیری، کوارتربک ایالت اوهایو به عنوان برنده جایزه در چندین کتاب ورزشی وارد فصل 22 شد.

کوارتربک سال سوم در فصل 11-1 ایالت اوهایو با وجود مصدومیت‌های متفاوت برای دونده‌های دونده ترویون هندرسون و میان ویلیامز و از دست دادن ستاره دریافت کننده جکسون اسمیت-نجیگبا که پس از کشیدگی همسترینگ در آن فصل هرگز واقعاً سالم نبود، ناامید نشد. بازی افتتاحیه مقابل نوتردام

تنها دریافت کننده ای که سالم ماند، ماروین هریسون جونیور بود که فینالیست جایزه Biletnikoff است که به برترین دریافت کننده فوتبال کالج داده می شود. تا حد زیادی به لطف تولید هریسون، استرود هنوز یک سال قوی در مرکز داشت زیرا او 66.2% از پاس های خود را برای 3340 یارد و 37 تاچ داون انجام داد و تنها 6 توپ را زد.

رای دهندگان Heisman باید تصمیم بگیرند که باخت به میشیگان در فینال فصل عادی چقدر به پرونده استرود آسیب می رساند. او در این شکست 349 یارد و دو تاچ داون پرتاب کرد، اما دو توپ را نیز پرتاب کرد که گران تمام شد زیرا باکی ها برای دومین فصل متوالی به رقیب خود باختند.

کالب ویلیامز – کوارتربک، کالیفرنیای جنوبی

کالب ویلیامز برای پرتاب در پیروزی 38–27 مقابل شماره 19 نوتردام عقب می نشیند.

Kirby Lee-USA TODAY Sports

کالب ویلیامز از USC بهترین جایزه پورتال انتقال برای لینکلن رایلی مربی تروجان ها بود. رایلی در یکی از چندین حرکت خیره کننده در سراسر ورزش پس از پایان فصل 2021 اوکلاهاما را ترک کرد.

دیری نگذشت که رایلی نورمن را برای لس آنجلس نادیده گرفت که کوارتربک سابق Sooners وارد پورتال نقل و انتقالات شد. این بازیکن پنج ستاره سابق در نهایت به مربی سابق خود در اوکلاهما در کالیفرنیای جنوبی پیوست، جایی که او به یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان این ورزش تبدیل شد.

اعداد ویلیامز هم در هوا و هم روی زمین از فصل اول تحصیلی او در OU در سال 2021 تا زمانی که در این فصل با تروجان ها حضور داشت به شدت بهبود یافت. ویلیامز در حین پرتاب 3712 یاردی، 34 تاچ داون و سه قطع توپ، 65.8 درصد را تکمیل کرد. ویلیامز همچنین در این فصل 351 یارد و 10 امتیاز در زمین برای تروجان ها هجوم آورده است.

ویلیامز در زیر نورهای درخشان کولیزئوم شنبه گذشته در مقابل نوتردام، تروجان ها را با اجرای شایسته هاییسمن به پیروزی رساند. ویلیامز خود را به عنوان یک فینالیست تثبیت کرد و به طور بالقوه جام را با تکمیل 18 از 22 پاس برای پیروزی بیانیه 38-27 در لس آنجلس تثبیت کرد.

کوارتربک سال دوم آخرین فرصت را برای تحت تاثیر قرار دادن رای دهندگان در جمعه شب در بازی قهرمانی Pac-12 مقابل یوتا خواهد داشت، زیرا تروجان ها به دنبال انتقام تنها باخت خود در این فصل هستند، شکست 43-42 در سالت لیک سیتی در اکتبر. 15.

برایس یانگ – کوارتربک، آلاباما

برایس یانگ عقب نشینی می کند تا آلاباما را با نتیجه 63-7 مقابل لوئیزیانا مونرو برد.

Marvin Gentry/USA TODAY Sports

برایس یانگ، برنده جایزه Heisman 2021، فصل قدرتمند دیگری را زیر نظر Crimson Tide کنار هم گذاشت. با این حال، عملکرد او در 3007 یارد، 27 تاچ داون تا 5 رهگیری در مقایسه با سالی که در سال 21 انجام داد، کمرنگ است. یک سال پیش، تماس گیرنده سیگنال آلاباما 4872 یارد و 47 تاچ داون تنها به هفت پیک پرتاب کرد، زیرا او با جایزه هاییسمن به عنوان دانش آموز دوم فرار کرد.

دو بار بردن جام هایسمن سخت است. تنها آرچی گریفین سابق ایالت اوهایو که در سال 1974 برنده این جایزه شد و در سال 75 نیز بارها برنده این جایزه شد.

شماره 6 آلاباما به تازگی یک فصل 10–2 را با پیروزی Iron Bowl مقابل Auburn به پایان رساند که سالی عالی برای اکثر تیم ها است. با این حال، آلاباما مانند اکثر تیم‌ها نیست و در سالی که کمتر از انتظارات پیش‌فصل است، بازی پلی‌آف فوتبال کالج را از دست خواهد داد.

دو نامزد دیگر قبل از مصدومیت

بلیک کوروم – دویدن به عقب، میشیگان

بازگشت گاو زنگوله در حمله میشیگان دلیل بزرگی بود که ولورینز برای دومین فصل متوالی خود را در رقابت پلی آف کالج فوتبال قرار داد. کوروم یک فصل معمولی فوق‌العاده را در آن آربور داشت و برای رسیدن به بهترین 1463 یارد و 18 تاچ داون عجله داشت. او همچنین یک تاچ داون دریافتی را نیز اضافه کرد.

در سالی که مسابقه Heisman مانند همیشه باز است، Corum یک مدعی جدی برای بردن جام بود. با این حال، آسیب دیدگی زانو در پیروزی مقابل ایلینویز باعث شد تا او در برابر ایالت اوهایو بسیار محدود شود، زیرا در برد 45-23 تنها دو بار به مدت شش یارد توپ را حمل کرد. حالا، کوروم برای ادامه فصل از بازی خارج شده است زیرا گفته می شود برای ترمیم مصدومیت زانو تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

با محرومیت کوروم از بازی قهرمانی ده بزرگ، علاوه بر عدم تاثیرگذاری او در برابر ایالت اوهایو، بعید است که او امسال این جایزه را کسب کند. با این حال، این نقش او را در صعود غالب میشیگان در این فصل کاهش نمی دهد.

هندون هوکر – کوارتربک، تنسی

پس از اینکه او آلاباما را با سرعت 385 یارد و پنج پاس تاچ داون در پیروزی 52–49 داوطلبان در 15 اکتبر به آتش کشید، هندون هوکر، کوارتربک تنسی، شانس برنده شدن هیزمن را به نظر می‌رساند.

Vols درست در رقابت پلی آف فوتبال کالج قرار داشت و به عنوان مدعیان جدی عنوان ملی دیده می شد. با این حال، در اوایل نوامبر در بازی ای که SEC شرق را تعیین می کرد، یک شیب با جورجیا در انتظار تنسی بود. دفاع بولداگز حمله داوطلبان را خفه کرد، زیرا تنسی اولین شکست فصل خود را با نتیجه 27–13 متحمل شد. هوکر تنها با گذشت 195 یارد و یک وقفه در باخت متوقف شد، که مسابقه هیزمن را به روی سایر مدعیان باز کرد.

داوطلبان هنوز فرصت داشتند تا راه خود را به چهار تیم پایانی بازی کنند، اما به بردهای چشمگیر و کمی کمک از تیم های مقابل نیاز داشت. بهترین سناریوی تنسی رکورد 11-1 بدون پیروزی در مسابقات قهرمانی کنفرانس بود.

زمانی که تنسی در 19 نوامبر به طور غیرمنتظره ای توسط کارولینای جنوبی 63–38 به طور غیرمنتظره ای توسط کارولینای جنوبی بدون رده بندی شکست خورد، بیهوده بود. بدتر از آن، هوکر ACL خود را در نیمه دوم بازی پاره کرد و فصل خود را به پایان رساند و شانس های واقعی برای او را به پایان رساند. برنده شدن سخت افزار معتبر

هوکر فصل 2022 را با ارقام چشمگیر به پایان رساند. او در 11 بازی، 69.6 درصد از پاس های خود را برای 3135 یارد و 27 تاچ داون تا دو قطع توپ انجام داد. او همچنین 430 یاردی و پنج امتیاز روی زمین اضافه کرد.

ممکن است این فصل آنطور که هوکر یا تنسی تصور می کردند به پایان نرسیده باشد، اما کوارتربک ارشد سال پنجم به اندازه کافی تلاش کرده است تا در آوریل آینده شانس NFL را به خود بدهد.

  • CFB بیشتر:پیش نمایش بازی شانس و شرط بندی کالج USC-Utah Football Pac-12 Championship
  • طبق گزارش، بلیک کوروم از میشیگان به پایان فصل عمل می‌کند
  • رقابت برای باریک شدن کلاس استخدامی شماره 1 در رتبه بندی دسامبر



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.