افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

نامزدهای اصولگرا موافق باشند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305480
نامزدهای اصولگرا موافق باشند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان اینکه کسانی که ادعا می کنند می خواهیم راه شهید رئیسی را ادامه دهیم باید بدانند که ایشان از دنیا رفتند، اظهار داشت: من گلایه ای نداشتم. از اصولگرایان بخواهیم به اجماع برسند. اگر کسی این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان اینکه کسانی که ادعا می کنند می خواهیم راه شهید رئیسی را ادامه دهیم باید بدانند که ایشان از دنیا رفتند، اظهار داشت: من گلایه ای نداشتم. از اصولگرایان بخواهیم به اجماع برسند. اگر کسی این را قبول ندارد در مسیر شهید رئیسی نیست.

رئیس دفتر شهید رئیس جمهور افزود: شهید رئیسی جامع مهمانی و اجماع وجود داشت، دو دسته اصولگرا در بین کاندیداها حضور دارند که برخی مدعی ادامه حرکت رئیس جمهور شهید هستند و برخی دیگر ادعایی ندارند و سخنان نامربوطی گفته اند که قطعا در این مورد به سزای اعمال و سخنان نامربوط خود خواهند رسید. دنیا و آخرت و ذلیل خواهند شد و آخرت بدی در انتظارشان است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به هر فردی که مسئولیتی را بر عهده می گیرد کمک کنیم، افزود: شهید رئیسی رقبای خود را وارد حکومت کرد و از دوستان و غیر دوستان استفاده کرد و به مشورت و ارتباط با نخبگان اعتقاد داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: بعد از انتخابات مجلس خبرگان رهبری عده ای به شهید رئیسی پیشنهاد ریاست مجلس خبرگان را دادند اما ایشان نپذیرفتند و با توجه به اینکه ایشان اجماع ساز بودند برای ریاست آیت الله محدی کرمانی نیز به اجماع رسیدند. . .

رئیس اداره شهدا تصریح کرد: شهید رئیسی اعتقاد راسخ به ولایت فقیه داشت و خود را سرباز و ولی امر می دانست و ادعایی در برابر مرجعیت نداشت.

وی گفت: بارزترین ویژگی شهید رئیسی ایمان به خدا و اهدافش است. اهداف نظام اسلامی بود و از صمیم قلب به مردم به ویژه جوانان اعتقاد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه شهید رئیسی خود را نیازمند رهنمودهای حضرت حق می دانست، افزود: ایشان به دین انسان گرایانه اسلام و مکتب جعفری معتقد بودند و تصمیمات را بر عهده داشتند.

رئیس اداره ایثارگران ادامه داد: شهید رئیسی تلاش و اصرار بر اجرای احکام نورانی اسلام در روستاهای کشور داشت که در پاسخ به قرآن سوزی و اهانت به قرآن، قرآن را جلوی چشم گرفت. جهان او در سازمان ملل متحد اعلام کند که حقیقت قرآن کریم قابل تحریف یا مسکوت نیست.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید مدافع مردم مظلوم فلسطین و غزه بود و پشتیبان و کمک به تحقق وعده صادقانه و مجازات متجاوز بود.

اسماعیلی افزود: در سطح فردی مؤمن بی نظیری بود. با همه شلوغی هایش روزه اول ماه را ترک نکرد.به) او در بعد فردی و اجتماعی نمونه بود.

رئیس دفتر شهید رئیس جمهور تصریح کرد: عده ای می گفتند شهید رئیسی امید آینده ایران و امید آینده رهبری است در اوایل ریاست جمهوری که از کلمه آیت الله برای شهید استفاده می کردیم. رئیسی برای رفع شبهات و گفتن اینکه من مدعی رهبری و سرباز نیستم، من هستم و استفاده از کلمه آیت الله را نهی کرده ام.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.