افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

ناله گالانت در عملیات “صادق 2” – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 387758
ناله گالانت در عملیات “صادق 2” – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تمسخر پاسخ تل آویو به ایران اعلام کرد که عملیات «عصاد صادق ۲» تهران علیه تل آویو هیچ خسارتی به تل آویو وارد نکرده است. توانایی های نیروی هوایی اسرائیل! گالانت در جریان بازدید از پایگاه هوایی “نواتیم” اظهار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تمسخر پاسخ تل آویو به ایران اعلام کرد که عملیات «عصاد صادق ۲» تهران علیه تل آویو هیچ خسارتی به تل آویو وارد نکرده است. توانایی های نیروی هوایی اسرائیل!

گالانت در جریان بازدید از پایگاه هوایی “نواتیم” اظهار داشت که حمله هفته گذشته ایران با موشک های بالستیک به توانایی های نیروی هوایی اسرائیل “به خطر نیفتاد”.

وی همچنین با تکرار شایعات اخیر درباره پاسخ اسرائیل به عملیات صادقانه 2، تصریح کرد: اسرائیل شکل و زمان پاسخ خود را انتخاب خواهد کرد و دشمنان نمی توانند اسرائیل را بترسانند.

سخنان گالانت در حالی مطرح می شود که گزارش های رسانه های آمریکایی موفقیت عملیات “قول صادقانه 2” را تایید می کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب هفته گذشته اعلام کرد: «در پاسخ به شهادت شهید هانیه، سید حسن نصرالله و شهید نیل‌فروشان، به قلب سرزمین‌های اشغالی حمله می‌کنیم و اگر رژیم صهیونیستی به عملیات‌های ایران واکنش نشان بدهد، با وجود اینکه این منطقه توسط پیشرفته‌ترین و عظیم‌ترین سامانه‌های دفاعی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها به اهدافشان اصابت کرد و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی در هراس است.

پیش از این شبکه رادیویی NPR/آمریکا در گزارشی با انتشار تصاویر ماهواره ای 30 نقطه اصابت موشک های ایرانی به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات “عودیه صادق 2” را فاش کرده بود. به گفته این رسانه، بیش از 30 موشک در برد پدافندی پایگاه (نواتیم) سقوط کرده و این حمله نشان داد که ایران توانایی “حمله به اهدافی در داخل اسرائیل را دارد و قطعاً قادر به عبور از موشک‌ها هستند”.

بر اساس گزارش NPR، تهران در این عملیات تنها از موشک های بالستیک استفاده کرد که سرعت آن ها از موشک های کروز بیشتر بود. این روزنامه مدعی شده است که ایران حدود 180 موشک شلیک کرده است که از این تعداد 32 موشک به پایگاه هوایی نواتیم در اسرائیل اصابت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.