افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

ناظر امور اطلاعاتی دولت؛ حاشیه نشینان، ناراضی و مشتاق مسئولیت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 364145
ناظر امور اطلاعاتی دولت؛ حاشیه نشینان، ناراضی و مشتاق مسئولیت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، این روزها دولت هر روز یک قسمت جدید از سلسله انتصابات مشکل ساز را فاش می کند. سریالی که در هر قسمت از یکی از عناصر با سابقه امنیتی و سیاسی استفاده خواهد شد. حسین کرمانپور آن صفحه توییتر او در ماه های پرتلاطم سال 1401 تریبون اغتشاش گران بود و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، این روزها دولت هر روز یک قسمت جدید از سلسله انتصابات مشکل ساز را فاش می کند. سریالی که در هر قسمت از یکی از عناصر با سابقه امنیتی و سیاسی استفاده خواهد شد.

حسین کرمانپور آن صفحه توییتر او در ماه های پرتلاطم سال 1401 تریبون اغتشاش گران بود و به عنوان مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت معرفی شد.

در برگ جدیدی از این قرارهای سریالی، علی احمدنیا علیرغم سوابق متعدد سیاسی و امنیتی و موضع گیری های حاشیه ساز، با حکم الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت زیر نظر امور اطلاع رسانی دولت جمهوری مورد تایید اسلامی تبدیل شود. البته چند روزی است که عکس های او سایه به سایه شده است. خاکستر با عارف در فضای مجازی سوال برانگیز شده است، اما برخی اظهارات عجیب و غریب، گاه از روی عادت و شأن روزنامه نگاری. احمدنیا زیر است:

انتصاب الف

انتصاب الف

نکته مهم سابقه همکاری نزدیک است. احمدنیا با عارف معاون اول رئیس جمهور در حد همسر است. احمدنیا در یکی از بازداشت های وثیقه اش احمدنیا عارف گزارش می دهد.

علی احمدنیا پس از آزادی با قرار وثیقه متشکرم وی درباره عارف و پسرش می گوید: هم دولت و هم مسئولان وزارت اطلاعات برای آزادی بنده تلاش کردند. اما با توجه به مشکل وثیقه 500 میلیونی سرور دکتر عارف و پسرش زحمت کشیدند.

اما ناب ترین و مستندترین مواضع چند سال پیش در قالب یک فیلم به زبان خودشان احمدنیا منتشر شده است.

در این ویدئو هدف رسانه آنها اصلاحات است. اخبار از “کودتا” شخصیت ها خبر داد به عنوان مثال او از بازرپاش به عنوان یکی از اهداف خود یاد می کند.

او می گوید در این انتخابات (2019) از نظر مالی اشباع شده است و از ظهور و رشد آینده خود در انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهد. به صراحت می گوید در انتخابات مجلس (2019) با 16 نفر از اعضای لیست امید در ازای دریافت پول به اصطلاح بسته و تنها از عارف پولی دریافت نکرده است.

احمدنیا و به گفته خودشان این شخصیت های حاشیه ساز به هدف خود که ورود به ساختار دولتی بوده است رسیده اند و باید دید چه طرح ها و پروژه های شخصی را در این ساختار باید اجرا کنند و کدام یک از سرمایه ها «زادان» است. پروژه ای که قرار است اجرا شود و سیستم حاکمیتی که اجرا شود. اما آنچه مشهود است این است که در دراز مدت دود چنین تجهیزات به چشم دولت خواهد رفت که بیش از رفتارهاست علاقه مند است جناح ها و سیاستمداران نیاز به کارنامه و عملکرد دارند و رئیس جمهور پرچم وحدت ملی را برافراشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.