افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ناصر ابراهیمی: بازی جده را تکرار کنیم پیروز می شویم/ آلومینیوم را فدای استقلال نکنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 369386
ناصر ابراهیمی: بازی جده را تکرار کنیم پیروز می شویم/ آلومینیوم را فدای استقلال نکنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تیم های مجتبی حسینی همیشه بر اساس دفاع و سپس حمله کار می کنند. اگر مثل بازی جده به این تیم حمله کنیم، پیروز می شویم. ناصر ابراهیمی بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار امشب تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: ابتدا باید بگویم باخت پرسپولیس […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تیم های مجتبی حسینی همیشه بر اساس دفاع و سپس حمله کار می کنند. اگر مثل بازی جده به این تیم حمله کنیم، پیروز می شویم.

ناصر ابراهیمی بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار امشب تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: ابتدا باید بگویم باخت پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان یکی از آن اتفاقات تلخ فوتبالی بود که هواداران فراموش نخواهند کرد متأسفانه در این دیدار ما هر کاری کردیم جز گلزنی. پرسپولیس تقریباً در بیشتر دقایق بازی در خانه حریف روی توپ و زمین بود و اگر آن گل زودهنگام را به ثمر نمی رساند امروز صحبت از وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر آسیا بود. اینکه هواداران تیم را درک کرده اند و به بچه ها فرصت دیگری می دهند اشکالی ندارد، این نشان می دهد که پرسپولیس کارش را به خوبی انجام داده است.

سرمربی سال گذشته تیم پرسپولیس درباره دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک گفت: تیم پرسپولیس با یکی از تدافعی ترین تیم های فوتبال کشورمان رقابت می کند. شاید فوتبال تیم آلومینیوم با سرمربیگری مجتبی حسینی چندان تدافعی به نظر نرسد اما این مربی کار خود را بر پایه دفاع و بازی بسته قرار می دهد اما با داشتن توپ های سریع در کناره ها به نظر می رسد تیمش به طور طبیعی فوتبال بازی می کند. ، اما کاملاً هستند. دفاع بازی می کنند. اگر پرسپولیس در همین بازی با الاهلی به خصوص بازی نیمه دوم را برگزار کند، قطعا تیم آلومینیوم در قدس شکست خواهد خورد. باید تلاش کنیم با پاس ها خطوط به هم پیوسته دفاع و هافبک تیم آلومینیوم را بشکنیم. بدون شک آقای گاریدو از این موضوع آگاه است. خوشبختانه تیم پرسپولیس بازی به بازی پیشرفت می کند. من از اول فصل تا امروز آن را دیده ام و در هر بازی متوجه می شوم که تیم نسبت به بازی قبل هماهنگ تر است. اگر در هفته اول این دیدار را داشتیم، قطعا ذوب آهن را شکست می دادیم، اما اشکالی ندارد، امتیازات از دست رفته در بازی های باقی مانده جبران می شود.

بچه ها نباید کاری به دربی داشته باشند و باید بدانند که 3 امتیاز مقابل آلومینیوم برای صعود به جایگاه های جدول مهمتر از نان عصر است. اکنون با بالای جدول فاصله داریم و باید فاصله خود را با تیم سپاهان کم کنیم. اگر قرار باشد امتیاز بازی با آلومینیوم را فدای بازی با استقلال کنیم، ارزشی ندارد. مطمئنم پسرها مقابل استقلال سخت بازی خواهند کرد و این تیم هم استقلال را شکست خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)