افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
3

نارگیل سیب زمینی یک غذای ساده اما فوق العاده است! / طرز تهیه سریع و خوشمزه

  • کد خبر : 240839
نارگیل سیب زمینی یک غذای ساده اما فوق العاده است!  / طرز تهیه سریع و خوشمزه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نارگیل با تنوع بسیار زیادی که دارد می تواند نقش یک شام کامل را ایفا کند، پیش غذا روی میز باشد و یک صبحانه عالی باشد. اگر عاشق کاکائو هستید، به عنوان ناهار از آن قدردانی خواهید کرد! دستور العمل های نارگیل زیادی وجود دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نارگیل با تنوع بسیار زیادی که دارد می تواند نقش یک شام کامل را ایفا کند، پیش غذا روی میز باشد و یک صبحانه عالی باشد. اگر عاشق کاکائو هستید، به عنوان ناهار از آن قدردانی خواهید کرد! دستور العمل های نارگیل زیادی وجود دارد که می توانید با توجه به ذائقه خود انتخاب و طبخ کنید، مانند نارگیل شیرین، نارگیل سبزیجات، نارگیل ذرت، نارگیل بادمجان و غیره. می توانید نارگیل مورد علاقه خود را با مقدار زیادی سبزیجات و گوشت درست کنید. از این ترکیب مواد لذت ببرید. در این مقاله طرز تهیه نارگیل سیب زمینی با سیب زمینی خام را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کاکائو خام سیب زمینی

4 عدد سیب زمینی متوسط

3 عدد تخم مرغ

یک پیاز متوسط

زعفران یک قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری آرد سفید

جعفری و گشنیز یک قاشق غذاخوری

نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به اندازه کافی.

روغن کافی

این مقدار مواد برای 4 نفر کافی است و بسته به تعداد افرادی که می خواهید نارگیل سیب زمینی خام تهیه کنید می توانید این مقادیر را کم یا زیاد کنید.

kooku-sibzamini6

طرز تهیه کاکائو خام سیب زمینی

مرحله اول

سیب زمینی ها را بشویید و پوست بگیرید. سپس با رنده ریز رنده می کنیم. پیاز را هم پوست گرفته و رنده می کنیم و آب اضافی سیب زمینی و پیاز رنده شده را کاملا می گیریم.

مرحله دوم

پیاز و سیب زمینی را در ظرفی بریزید و تخم مرغ ها را اضافه کنید. نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و زعفران دم کرده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

kooku-sibzamini5

سطح سوم

در این مرحله جعفری و گشنیز خرد شده را به مخلوط سیب زمینی و پیاز و تخم مرغ اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و داخل آن روغن مخصوص سرخ کردنی بریزید. وقتی روغن داغ شد مایه کاکائو را داخل تابه بریزید و سریع مایه کاکائو را با قاشق داخل تابه پهن کنید و سطح آن را با پشت قاشق صاف کنید.

kooku-sibzamini2

مرحله پنجم

می گذاریم یک طرف نارگیل سیب زمینی خام دم بکشد و کاملا سرخ شود، سپس آن را به چهار یا شش قسمت مساوی برش می دهیم و آن را برمی گردانیم تا طرف دیگر نارگیل کاملا سرخ شود.

مرحله ششم

نارگیل سیب زمینی خام را می توان در قالب یا با قاشق سرخ کرد. قالب را در روغن قرار دهید و وقتی داغ شد مخلوط کاکائو را با قاشق داخل آن بریزید و سطح آن را کاملا صاف کنید. وقتی یک طرف نارگیل سرخ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود.

برای تهیه کاکائو با قاشق وقتی روغن داغ شد مخلوط کاکائو را با قاشق بردارید و داخل روغن بریزید و با پشت قاشق شکل دهید.

kooku-sibzamini1

هنر درست کردن نارگیل سیب زمینی خام خوشمزه

– برای اینکه نارگیل سیب زمینی شما سبک و پف دار شود، بهتر است تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه زده و وقتی بزرگ شد به سیب زمینی رنده شده اضافه کنید.

– می توانید از سبزیجات معطر خشک شده مانند نعناع، ​​شوید، ریحان، آویشن و گشنیز و همچنین پودر سیر و پیازچه خرد شده در داخل سس نارگیل سیب زمینی استفاده کنید.

– سیب زمینی نارگیل همراه با سالاد کاهو، گوجه فرنگی، خیار، فلفل دلمه ای و لیموی تازه ترکیبی بی نظیر را تشکیل می دهد که هرگز از آن خسته نخواهید شد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.