افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ناجی استقلال بالاخره از آفریقا رسید

  • کد خبر : 405661
ناجی استقلال بالاخره از آفریقا رسید

آفتاب نیوز: باشگاه استقلال پس از هفته ها تلاش برای انتخاب سرمربی جدید بالاخره پیتسو موسیمانه را به عنوان مربی خود انتخاب کرد که دقایقی پیش وارد دبی شد و راهی کمپ تیم شد. موسیمان مربی باتجربه و موفق آفریقایی در ادامه رقابت های ملی و بین المللی هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت. این […]

آفتاب نیوز:

باشگاه استقلال پس از هفته ها تلاش برای انتخاب سرمربی جدید بالاخره پیتسو موسیمانه را به عنوان مربی خود انتخاب کرد که دقایقی پیش وارد دبی شد و راهی کمپ تیم شد. موسیمان مربی باتجربه و موفق آفریقایی در ادامه رقابت های ملی و بین المللی هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت. این در حالی است که در پی استعفای جواد نکونام و شکست های اخیر استقلال، سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت. اما استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر مقابل ذوب آهن شکست سختی را متحمل شد و فشار بر کادر فنی و مدیریت این باشگاه را افزایش داد.

دیدار امروز استقلال و النصر عربستان در لیگ برتر آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما سهراب بختیاری زاده در این دیدار روی نیمکت خواهد نشست و مسئولیت فنی بازی را بر عهده دارد. حضور مربی با تجربه بین المللی فراوانی مانند موسیمان در کنار استقلال امیدها را برای بازگشت به مسیر موفقیت افزایش داده است. او با تیم های مطرحی مانند الاهلی مصر و مامیلودی سانداونز آفریقای جنوبی به افتخارات بزرگی دست یافته است و حالا قصد دارد به موفقیت هایش در استقلال ادامه دهد.

مسیمانه بازی امشب استقلال مقابل النصر را از نزدیک دنبال می کند تا وضعیت تیمش و بازیکنانش را به دقت ارزیابی کند. این دیدار که از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه شباب الاهلی دبی برگزار می شود، چالشی جدی برای استقلال به حساب می آید، زیرا رقیبش در شرایط خوبی قرار دارد و ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو و مارسلو بروزوویچ یک نفر هستند. از قوی ترین ها تجهیزات این دوران

رسانه رسمی استقلال در این باره نوشت:

پیتسو موسیمانه مربی تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش به همراه دستیارانش به اردوی استقلال در امارات پیوست.

موسیمن، سرمربی جدید استقلال سومین بازی استقلال در لیگ برتر آسیا مقابل النصر عربستان را از نزدیک در ورزشگاه شباب الاهلی دنبال خواهد کرد تا توان فنی و پتانسیل این تیم را ارزیابی کند.

سرمربی استقلال به همراه اعضای کاروان استقلال راهی تهران می شود تا به صورت رسمی فعالیت خود را در استقلال آغاز کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.