افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

ناتوانی غول فناوری آمریکایی در مقابله با کلاهبرداری کاربران

  • کد خبر : 386733
ناتوانی غول فناوری آمریکایی در مقابله با کلاهبرداری کاربران

به گزارش بازار، شرکت فناوری مالی Riot در بیانیه ای اعلام کرد که غول رسانه های اجتماعی آمریکایی متا باید اقدامات بیشتری را برای محافظت از کاربران خود در برابر کلاهبرداری های آنلاین انجام دهد. بر اساس آمار منتشر شده در روز پنجشنبه (3 اکتبر) توسط بانک آنلاین Riot، شبکه اجتماعی فیس بوک و پلتفرم […]

به گزارش بازار، شرکت فناوری مالی Riot در بیانیه ای اعلام کرد که غول رسانه های اجتماعی آمریکایی متا باید اقدامات بیشتری را برای محافظت از کاربران خود در برابر کلاهبرداری های آنلاین انجام دهد.

بر اساس آمار منتشر شده در روز پنجشنبه (3 اکتبر) توسط بانک آنلاین Riot، شبکه اجتماعی فیس بوک و پلتفرم پیام رسانی واتس اپ متعلق به متا، بزرگترین منابع کلاهبرداری گزارش شده به این بانک هستند.

ریوالت تاکید کرد که متا باید شبکه‌های اجتماعی خود را با دقت بیشتری رصد کند تا محتوای بالقوه جعلی را شناسایی کند و در غرامت در اتحادیه اروپا و بریتانیا برای قربانیان تبلیغاتی که از آن سود برده است، کمک کند.

وادی مالوف، رئیس جرایم مالی Riot، گفت: “در حالی که تعهد به اشتراک گذاری داده ها ضروری است، کافی نیست.”

و افزود: کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی نه تنها ادامه دارد… بلکه این مشکل امروز بدتر از سال گذشته است.

این انتقاد یک روز پس از آن مطرح شد که متا مستقر در بریتانیا قصد دارد داده ها را با بانک هایی مانند NatWest و Metro به اشتراک بگذارد. شرکت فناوری متا تأکید کرد که این امر امکان اقدام علیه هزاران حساب جعلی را فراهم می کند.

آمار شورش، که شامل اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و بریتانیا، نروژ و سوئیس می شود، نشان می دهد که تقلب شامل خرید کالا یا تبلیغات از وب سایت های جعلی که درخواست پرداخت می کنند اما هرگز کالا را تحویل نمی دهند، همچنان منبع اصلی تقلب گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، در روزهای اخیر شرکت آمریکایی متا به دلیل نقض “مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا” 106 میلیون دلار جریمه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.