افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

نابیان تمایلی به دست کشیدن از دروغ گفتن ندارد. این بار ادعای عدم عضویت در پایداری می گوید از CCI کینه ای نیست، این یک دروغ زشت دیگر است!

  • کد خبر : 149306
نابیان تمایلی به دست کشیدن از دروغ گفتن ندارد.  این بار ادعای عدم عضویت در پایداری می گوید از CCI کینه ای نیست، این یک دروغ زشت دیگر است!

آفتاب نیوز: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای سید محمود نبویان در پاسخ به پست قبلی من نوشت: من عضو سازمان های پایداری نیستم اگرچه آنها را قبول دارم. مهاجری قبل از هر اظهارنظری باید ساختار سیاسی کشور و اعضای آن را بشناسد. من جایی ننوشته ام که آقای عراقچی […]

آفتاب نیوز:

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای سید محمود نبویان در پاسخ به پست قبلی من نوشت:

من عضو سازمان های پایداری نیستم اگرچه آنها را قبول دارم. مهاجری قبل از هر اظهارنظری باید ساختار سیاسی کشور و اعضای آن را بشناسد.

من جایی ننوشته ام که آقای عراقچی سانتریفیوژ ندیده است. در مصاحبه خودم گفتم در مجلس نهم و بعد از توافق ژنو در 12 آذر 1391 از آقای عراقچی که این همه تعهد در مورد انرژی هسته ای و سانتریفیوژها داشته است، پرسیدم آیا قبلاً سانتریفیوژ دیده است؟ عراقچی گفت تا الان ندیده است.

معلوم است که آقای مهاجری هنوز کتاب من را نخوانده است و معلوم نیست این اظهارات نادرست را از کجا می گوید.

من نه برجام را دوست دارم و نه از او کینه ای دارم.

سعی کنیم کمی اخلاق را رعایت کنیم و دیگران را دروغگو خطاب نکنیم.

جا دارد در یک مکان عمومی افتخار کنیم تا بتوانیم در مورد محتوای برجام بحث کنیم تا مشخص شود چه کسی دروغ می گوید.

متاسفانه آقای نبویان حاضر به دروغ گویی نیست و این بار با عدم عضویت در جبهه پایداری به دروغ خود ادامه داد. درست است که جبهه پایداری آنقدر آسیب دیده است که هیچکس حاضر به انتساب آن به آن نیست، اما در 21 مهر 1390 خبرگزاری ایسنا (نزدیک به دولت وقت یعنی احمدی نژاد) آقای احمدی نژاد را معرفی کرد. نبویان به عنوان یکی از اعضای موسس و پیشرو جبهه پایداری (www.isna.ir/news/91071208465)

آقای نبویان فکر می کند تاریخ و جغرافیا دروغ را عوض می کند و به همین دلیل می گوید من در کتابم ننوشته ام و آن زمان هم نگفتم. او به جای اعتراف به دروغ زشت خود می نویسد که در چنین زمانی جایی نبود، اما این را در رمان و در مکان گفتم.

نه برای اطلاع آقای نبویان که حق گوش دادن ندارد، بلکه برای مخاطب.

عباس عراقچی قبل از دولت روحانی (یعنی زمانی که آقای نبویان در این وادی نبود) از اعضای تیم مذاکره کننده دکتر لاریجانی و دکتر جلیلی بود و چندین بار با آنها به نطنز رفته بود. از جمله در جشن هسته ای 30 فروردین 86 در نطنز حضور داشت که احمدی نژاد در آن سخنرانی کرد. با این توصیف، او در سال 92 چه دلیلی دارد که علیه خود به نمایندگان مجلس دروغ بگوید و ادعا کند که هرگز سانتریفیوژ ندیده است؟ آیا آقای نبویان نمی توانست داستان را طور دیگری ببافد تا اینقدر خنده دار نباشد؟ شما هیچ عقل سلیمی با مخاطبان خود ندارید و فکر می کنید می توانید روی آنها آب بمالید؟

امکان ندارد عراقچی سانتریفیوژ ندیده باشد. آیا دیدن آن برای مذاکره در مورد سانتریفیوژ ضروری است؟ مذاکرات سیاسی بر عهده دیپلمات هاست، اما آنها کارشناسان فنی را در کنار خود دارند. در مذاکرات هسته ای کارشناسان هسته ای سازمان انرژی هسته ای نیز حضور داشتند. آیا آقای جلیلی که مذاکره می کرد کارشناس هسته ای بود؟

اینکه آقای نبویان می گوید کینه ای نسبت به برجام ندارد، دروغ زشت دیگری است. او چنان کینه ای نسبت به مذاکره کنندگان داشت که در شب های ماه مبارک رمضان، خاطرات شرمن، یهودی آمریکایی را نشان می داد و جملات بریده، ناقص و تحریف شده را کنار هم می گذاشت تا مثلاً نشان دهد که عراقچی به آن ها اعتماد دارد. آمریکایی ها بدون اینکه بدانند چه کسی برای کوبیدن برادر مسلمانش به نوشته های یک یهودی آمریکایی تکیه کرده و کلمه به کلمه نقل کرده است.

نبویان پیشنهاد مناظره را داد. من شخصاً سال گذشته به او پیشنهاد دادم که قول دهد دروغ نگوید و مناظره کنیم، اما او سکوت کرد. اولاً توصیه می کنم به جای مناظره با بنده، با آقای باقری یا حتی خود آقای رئیسی که بیش از دو سال است در دولت فعلی تلاش می کنند همان توافق نامه ای را که آقای نبویان تنظیم کرده بودند، احیا کنید. 6 جلد کتاب علیه. اما از آنجایی که من واقعا آقای نبویان را فردی کاملا متوهم می دانم، برای رفع توهمات ایشان در مناظره چند جوان باسواد و متخصص را خدمت ایشان معرفی می کنم.

اگر باز هم مناظره لازم باشد، پس از اینکه او قول داد دروغ نگوید و همزمان دو صفحه از متن انگلیسی برجام را بدون خطا بخواند، حاضرم در برنامه زنده در مناظره شرکت کنم. و اگر خدای ناکرده دروغ بگوید قبول می کند به ازای هر دروغ یک ماه از حقوق چند ده میلیونی خود را به فقرا اختصاص دهد.

مشکل آقای نبویان این است که همچنان زیر نظر همان فردی است که آقای دکتر باقری در زمان قبول مسئولیت مذاکرات با خود آوردند اما بعد از دور اول اجازه حضور در مذاکرات را به ایشان ندادند. وی از هتل خود در وین، جزئیات مذاکرات را تلفنی به نبویان گفت تا علیه دکتر باقری در مجلس استفاده کند و از ادامه مذاکرات جلوگیری کند.

نوشته بودند که کتابش را نخوانده است. قبلا هم گفتم کتاب شما شبیه کتاب شخصی است که مدعی بود 6 جلد کتاب اسب سواری نوشته است. وقتی کتاب را باز کردند، از اول تا آخر نوشت: پیتکو پیتکو (صدای پای اسب). نویسنده با دیدن تعجب حاضران گفت که از ابتدا تا انتها گذر اسب را مستند کرده است. پایان زندگی یک اسب

با این توصیف آقای نبویان چه انتظارات شیرینی از من دارد که کتاب ایشان را بخوانم!

و در نهایت آقای نبویان مرا به رعایت اخلاق توصیه کردند. یه سفارش دیگه داشته باش آقا! من نه لباس پیامبر می پوشم و نه نماینده مجلس هستم و نه از بیت المال امرار معاش می کنم و نه کتابم با وجوه بیت المال چاپ می شود. بین ما دو نفر، چه کسی به موعظه اخلاقی بیشتری نیاز دارد؟ آیا جز توصیه «دروغ نخواندن در لباس مقدس روحانیت» چیزی گفته ام؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.