افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

نابودی اسرائیل پیمان ملی همه ماست/در این مورد اختلافی نداریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412861
نابودی اسرائیل پیمان ملی همه ماست/در این مورد اختلافی نداریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با تاکید بر دیدگاه مشترک طیف های مختلف سیاسی کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: ابتدا باید در نظر داشت که رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن ایران، بلکه دشمن کل جهان اسلام است. . از سوی دیگر، اسرائیل یک رژیم ضد بشری است که به مردم […]

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با تاکید بر دیدگاه مشترک طیف های مختلف سیاسی کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: ابتدا باید در نظر داشت که رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن ایران، بلکه دشمن کل جهان اسلام است. . از سوی دیگر، اسرائیل یک رژیم ضد بشری است که به مردم هیچ کشوری رحم نمی کند و می خواهد همه بشریت را در خدمت صهیونیست ها قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با بینش جامع اسلامی خاطرنشان کردند که رژیم صهیونیستی باید نابود شود و فلسطین به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین بازگردانده شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچنین بارها بر حفظ وحدت امت اسلامی برای حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند و همه کشورهای اسلامی باید این را مد نظر داشته باشند.

نماینده مردم یزد در شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در کشور ما نابودی کامل رژیم صهیونیستی یک پیمان ملی و در واقع نماد وحدت ملی و در بین اقشار مختلف سیاسی و فکری است. گروه‌هایی در کشور نمی‌بینیم که کسی از رژیم صهیونیستی دفاع کند و همه بر لزوم مقابله با این رژیم تا نابودی کامل آن اتفاق نظر دارند.

جوکار تاکید کرد: از جبهه مقاومت حمایت کنید بخشی از رهنمودهای ائمه انقلاب است و این راه باید ادامه یابد. باید از جبهه مقاومت و حاضران در خط مقدم حمایت کنیم و به تمسخر رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع بدهیم.

وی گفت: در شرایط کنونی سکوت در برابر صهیونیست ها جایز نیست، اما نحوه پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی نیازمند کار کارشناسی دقیق است که زمان و نوع آن باید انجام شود. توسط نیروهای مسلح تعیین شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور گفت: خوشبختانه امروز در کشور ما وحدت و اتحاد داخلی برای مقابله با نسل کشی و رژیم صهیونیستی ناقض حاکمیت کشورها وجود دارد و خیر در این مورد اختلاف نظر دارند.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.