افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

نابودی اسرائیل پیمان ملی همه ماست/در این مورد اختلافی نداریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412825
نابودی اسرائیل پیمان ملی همه ماست/در این مورد اختلافی نداریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، با تاکید بر دیدگاه مشترک طیف های مختلف سیاسی کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید در نظر داشت که رژیم صهیونیستی تنها دشمن رژیم صهیونیستی نیست. ایران، بلکه دشمن کل جهان اسلام است. از سوی دیگر، اسرائیل یک رژیم ضد […]

وی در گفتگو با خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، با تاکید بر دیدگاه مشترک طیف های مختلف سیاسی کشور در مقابله با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید در نظر داشت که رژیم صهیونیستی تنها دشمن رژیم صهیونیستی نیست. ایران، بلکه دشمن کل جهان اسلام است. از سوی دیگر، اسرائیل یک رژیم ضد بشری است که به مردم هیچ کشوری رحم نمی کند و می خواهد همه بشریت را در خدمت صهیونیست ها قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با بینش جامع اسلامی خاطرنشان کردند که رژیم صهیونیستی باید نابود شود و فلسطین به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین بازگردانده شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر حفظ وحدت جامعه اسلامی برای حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند و همه کشورهای اسلامی باید این مهم را مد نظر قرار دهند. در نظر گرفتن

نماینده مردم یزد در شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در کشور ما نابودی کامل رژیم صهیونیستی یک پیمان ملی و در واقع نماد وحدت ملی و در بین اقشار مختلف سیاسی و فکری است. گروه‌هایی در کشور نمی‌بینیم که کسی از رژیم صهیونیستی دفاع کند و همه بر لزوم مقابله با این رژیم تا نابودی کامل آن اتفاق نظر دارند.

جوکار تاکید کرد: از جبهه مقاومت حمایت کنید بخشی از رهنمودهای ائمه انقلاب است و این راه باید ادامه یابد. باید از جبهه مقاومت و حاضران در خط مقدم حمایت کنیم و به تمسخر رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع بدهیم.

وی گفت: در شرایط کنونی سکوت در برابر صهیونیست ها جایز نیست، اما نحوه پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی نیازمند کار کارشناسی دقیق است که زمان و نوع آن باید انجام شود. توسط نیروهای مسلح تعیین شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی کشور گفت: خوشبختانه امروز در کشور ما وحدت و اتحاد داخلی برای مقابله با نسل کشی و رژیم صهیونیستی ناقض حاکمیت کشورها وجود دارد و خیر در این مورد اختلاف نظر دارند.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.