افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب دیدار کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403561
نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب دیدار کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بنیامین فرجی نابغه نوجوان تنیس روی میز ایران امروز همزمان با هفته تربیت بدنی با وی دیدار و گفتگو کرد. دفتر مشاور و دستیار رهبر این نوجوان 14 ساله که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران قهرمان المپیک […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بنیامین فرجی نابغه نوجوان تنیس روی میز ایران امروز همزمان با هفته تربیت بدنی با وی دیدار و گفتگو کرد. دفتر مشاور و دستیار رهبر

این نوجوان 14 ساله که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران قهرمان المپیک را شکست داد، به تشریح مسابقات اخیر خود در رویدادهای بزرگ جهانی و بین المللی پرداخت.

دکتر محمد مخبر با ابراز خوشحالی از دستاوردهای ارزشمند نوجوانان و جوانان ایرانی در زمینه های بین المللیاین رویداد اخیر فقط و بی نظیر آن را خواند و نشان از نبوغ و استعداد جوانان ایرانی در ورزش دانست.

وی استعدادیابی، تربیت و حمایت از نیروهای نخبه در همه زمینه ها را موضوع مهمی عنوان کرد که باید در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ماموریت عظمتی است که در صورت موفقیت می تواند آینده پرافتخار ایران اسلامی را تضمین کند و پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز خواست تا شرایطی را فراهم کنند تا این نابغه تنیس روی میز ایران برای اولین بار در بازی های المپیک پیش رو مدال بگیرد.

در این جلسه که طراحیرئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و عضو خلیلی نیا هیئت مدیره رئیس فدراسیون و مشاور رئیس کنفدراسیون آسیا و رضا فرجی پدر این قهرمان جوان ملی نیز حضور داشتند. رئیس فدراسیون گزارشی از حمایت هشت ساله از این نابغه تنیس و نحوه آمادگی وی برای مسابقات جهانی و برنامه ریزی های انجام شده برای آن ارائه کرد. آینده شما

همچنین بنیامین فرجی در این دیدار پیراهن قهرمانی خود را به دکتر مخبر اهدا کرد.

گفتنی است بنیامین فرجی در سن چهارده سالگی به عنوان جوان ترین عضو تیم تنیس روی میز بزرگسالان ایران قهرمان کشور شد و ماه گذشته موفق به شکست شد. وانگ نگهباناننفر اول رنکینگ جهانی و قهرمان المپیک پاریس از چین جهان را شگفت زده خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.