افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

می خواهیم با 3 امتیاز مقابل خیبر به دور برد برگردیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370885
می خواهیم با 3 امتیاز مقابل خیبر به دور برد برگردیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خیبر خرم آباد گفت: شرایط تیم خوب است. تنها محرومیت ما امیرحسین است که هفته گذشته کارت قرمز گرفت و بازیکن مهمی برای ماست. ما بقیه بازیکنان را داریم. اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در یک دیدار مهم […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خیبر خرم آباد گفت: شرایط تیم خوب است. تنها محرومیت ما امیرحسین است که هفته گذشته کارت قرمز گرفت و بازیکن مهمی برای ماست. ما بقیه بازیکنان را داریم.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در یک دیدار مهم در قطر پیروز شدیم. اما یادمان باشد در آخرین بازی لیگ شکست خوردیم و باید دوباره برنده شویم. به همین دلیل بازی مقابل خیبر برای ما مهم است. آنها تیم خوب و پویا و رقیب قابل احترامی هستند که نشان داده تیم قدرتمندی هستند. فقط یک پیروزی ما را راضی می کند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص شدت مسابقات گفت: این موضوع قطعا مهم است و در آمادگی تیم تاثیرگذار است و فاصله زیاد بین بازی ها باعث می شود زمان کمی برای ریکاوری و تمرین داشته باشیم. اما این موضوع از دست ما خارج است. این خارج از کنترل ماست که با چه تیمی، در چه تاریخی و کجا بازی کنیم. تا زمانی که آنها ما را یک بازی بدانند، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. می خواهیم در هر بازی با پیروزی زمین را ترک کنیم، به خصوص در بازی های خارج از خانه که برایمان مهم است.

وی ادامه داد: مطمئنم برنامه ریزی برای همه تیم ها یکسان است و شرایط برای همه سخت است. همه تیم ها سعی می کنند بهترین آمادگی را داشته باشند و ما نیز با این برنامه بازی سعی می کنیم بهترین آمادگی را داشته باشیم. کار دیگری نمی توانیم بکنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.