افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

می ترسم شکست اندونزی به ما کمک کند.

  • کد خبر : 175475
می ترسم شکست اندونزی به ما کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی مناجاتی مربی سابق تیم ملی فوتبال کشور درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اندونزی گفت: اگر اندونزی را شکست ندهیم نام ما ایران نیست. فکر می کنم انتخاب این تیم برای آخرین دیدار تدارکاتی قبل از شروع جام ملت ها بیشتر برای تشویق بچه های تیم ملی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی مناجاتی مربی سابق تیم ملی فوتبال کشور درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اندونزی گفت: اگر اندونزی را شکست ندهیم نام ما ایران نیست. فکر می کنم انتخاب این تیم برای آخرین دیدار تدارکاتی قبل از شروع جام ملت ها بیشتر برای تشویق بچه های تیم ملی بود اما اشتباهی نیست.

وی با اشاره به پیروزی 1-6 ژاپن مقابل اردن در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم، افزود: ذهنیت برگزاری یک بازی آسان در آخرین دیدار قبل از ورود به مسابقات خوب است اما گاهی اوقات می تواند تیم را با مشکل مواجه کند. که باید ملی هم باشد.

فوتبالیست سابق کشور ادامه داد: برد با گل های زیاد خوب است اما نباید فکر کنیم در جام ملت ها تیم هایی شبیه اندونزی حضور دارند. به عنوان مثال فلسطین یا هنگ کنگ و امارات متحده عربی را در نظر بگیرید و تیم های قدرتمند امسال مانند استرالیا، کره جنوبی، ژاپن یا سایرین آمده اند تا جامی کسب کنند یا حداقل در این تورنمنت شهرت پیدا کنند.

مناجاتی با اشاره به بازی ماقبل آخر تیم ملی مقابل بورکینافاسو تاکید کرد: در آن دیدار ما بسیار تحت تاثیر شرایط تیم آفریقایی بودیم و در نیمه اول واقعاً ما را تکان داد. آنها از نظر بدنی برتر از ما بودند و در نبرد میانی بازی را کاملاً به آنها باختیم. اگر دو سه بازیکن اروپایی که دیدیم مثل طارمی یا جهانبخش نبودند، معلوم نبود نتیجه بازی چه می شد.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاعی در دیدار با بورکینافاسو گفت: اگر قرار باشد اشتباهات بازی با بورکینافاسو را در جام ملت ها تکرار کنیم خیلی زود حذف می شویم. البته امیر قلعه نویی همیشه نگاه ویژه ای به سازماندهی خط دفاعی تیمش دارد و امیدوارم این بار با شرایط بهتر و با هماهنگی بیشتر بازیکنان در این پست تیمش را به میدان بفرستد.

کارشناس باتجربه کشور در خصوص پیش بینی خود از شروع مسابقات تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: زمانی به فلسطین و هنگ کنگ و امارات فکر نمی کردیم بلکه به زمان و زمان فکر می کردیم. آنها طوری شده اند که همه می توانند خطرناک باشند. اگر فکر کنیم خروج از این گروه آسان است می توانستیم در این مرحله حذف شویم که امیدوارم این اتفاق نیفتد. تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد که قطعا در این سه دیدار باید مراقب اشتباهات فردی باشند.

مناجاتی یادآور شد: امیر قلانوی باید این سه دیدار را تدارکاتی اما جدی بداند تا با هماهنگی بهتر برای دورهای بالاتر آماده شویم. در این صورت می‌توانیم به اتفاقاتی برسیم که سال‌ها منتظرش بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.