افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

میوه فروش سیار کلاهبردار شد/ با زیرکی حساب بانکی را خالی کرد

  • کد خبر : 389795
میوه فروش سیار کلاهبردار شد/ با زیرکی حساب بانکی را خالی کرد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس منطقه تولید و به اشتراک گذاری اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که در پوشش میوه فروش سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی برداری از اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت غیرمجاز می کرد. از روی حساب های وی شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ محمدباقر […]

به گزارش رکنا، رئیس پلیس منطقه تولید و به اشتراک گذاری اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که در پوشش میوه فروش سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی برداری از اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت غیرمجاز می کرد. از روی حساب های وی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدباقر زارعی افزود: اخیرا تعداد زیادی از شهروندان مراجعه کردند پلیس فتا همدان از برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی گلایه کرد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات شاکیان پرونده تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که تمامی مالباختگان این پرونده پس از خرید از یک میوه فروش خیابانی مورد سرقت قرار گرفته اند.

رئیس پلیس فتا همدان بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس فتا با انجام کارهای فنی و تخصصی یکی از عاملان قطع غیرمجاز درختان در همدان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و پیگیری اطلاعات در عملیاتی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: در ادامه در ادامه تحقیقات پلیس فتا، همدست این کلاهبردار نیز شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در عملیاتی هماهنگ دستگیر شد.

وی افزود: بررسی تراکنش های برداشت از حساب شکات حاکی از آن است که متهمان با این روش به صورت غیرقانونی پنج میلیارد ریال از شهروندان همدانی برداشت کرده اند.

رئیس پلیس فتای استان همدان هشدار داد: شهروندان در هنگام خرید از فروشگاه ها و فروشندگان سیار باید تمامی مراحل عملیات بانکی از جمله کشیدن کارت بر روی دستگاه کارتخوان و درج کد کارت را خود انجام دهند.

سرهنگ زارعی افزود: رمز حساب بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر داده و از تجمیع دارایی های خود در کارت خاصی خودداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.