افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

مینا وحید و لباس‌های غیررسمی گاهی مظلومانه‌اش; قد قورباغه را باید اینگونه طراحی کرد!

  • کد خبر : 19063
مینا وحید و لباس‌های غیررسمی گاهی مظلومانه‌اش;  قد قورباغه را باید اینگونه طراحی کرد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر از طرفداران سریال جزیره یا برف بی صدا باشید حتما مینا وحید بازیگری را می شناسید که فعالیت سینمایی خود را با فیلم آتش سبز آغاز کرد و بعدها با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان به شهرت رسید. خانم مینا وحید جدای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر از طرفداران سریال جزیره یا برف بی صدا باشید حتما مینا وحید بازیگری را می شناسید که فعالیت سینمایی خود را با فیلم آتش سبز آغاز کرد و بعدها با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان به شهرت رسید. خانم مینا وحید جدای از همه جنجال ها و جنجال ها تاکنون در کارهای درخشانی بازی کرده و به خوبی از عهده نقش های خود بر آمده است. و در مورد بحث برانگیزترین بحث ها در مورد مینا وحید می توان به تیپ ها و روش های استایل او اشاره کرد که تا به حال چندین بار در مورد هر دو مورد بحث قرار گرفته است، به همین دلیل قصد داریم چند نمونه از استایل های او را با هم مرور کنیم تا ببینیم چه سبکی است. پوششی که دارند بیشتر دنبال کردن

1. مینا وحید جسور در انتخاب الگو جسور است

چاپ ها می توانند یک لباس را به نقطه عطف سبک و مرکز توجه تبدیل کنند، بنابراین بسیار مهم است که هنگام استفاده از چاپ، نسبت ها را در نظر داشته باشید و همزمان از چندین چاپ استفاده نکنید. به طور خلاصه، اگر بیش از یک لباس طرح دار در لباس خود دارید، باید بدانید که کوچکترین اشتباه می تواند ظاهر شما را نامرتب و نامتناسب کند، بنابراین استفاده از طرح های چاپی به استایل شما نیاز به کمی شوخی دارد، اما در رابطه با بازیگر زن. ، باید گفت که استایل های مینا وحید اکثرا ساده و به دور از طرح ها و پرینت های خاص است، اما خوب بلد است موهایش را شانه کند تا جسارت و جسارت خود را به رخ بکشد، این است که گاهی از چاپ های درشت و آراسته استفاده می کند و جلب توجه می کند. خود او، اگرچه در برخی موارد می توان به سبکی نامتناسب با شرایط ایراد گرفت، اما باز هم نمی توان به الگوهای استفاده او ایراد گرفت.

مینا وحید در انتخاب الگو جسور است

2. مینا وحید در انتخاب پالت رنگ کم خطر است.

به گزارش شایانانیوز، با نگاهی به لباس‌های متفاوت مینا وحید، خیلی زود متوجه می‌شویم که پالت رنگی محبوب او عمدتاً شامل رنگ‌های ملایم و خنثی مانند خاکستری، سفید و البته مشکی است و در حالی که رنگ‌های دیگر گاهی به سبک او هستند. اما واضح است که به دنبال رنگ های کم خطرتر و مطمئن تر به خصوص برای مراسم رسمی هستند.

مینا وحید در انتخاب پالت رنگ ریسک کمتری داردمینا وحید و پالت رنگ

3. مینا وحید حواس در انتخاب مناسب ملاقات می کند

یکی از مهم ترین عناصری که برای داشتن یک استایل خوب و درخشان باید به آن توجه کرد رعایت و حفظ تناسب بین لباس و فرم بدن است. مینا وحید یکی از زنان قدبلند سینما و تلویزیون محسوب می شود و طبیعتا این قد یک مزیت در استایل به حساب می آید اما باز هم خانم های قدبلند برای داشتن استایل مناسب تری باید استایل مناسب تری داشته باشند. از اصول پیروی کنید، به عنوان مثال. همانطور که در لباس های متفاوت مینا وحید دیده می شود، پوشیدن مانتو و لباس های بلند انتخاب بسیار هوشمندانه ای است زیرا اندام فرد را زیباتر نشان می دهد.

مینا وحید حواس در انتخاب مناسب ملاقات می کندمینا وحید و قد بلند

4. مینا وحید در لباس راحتی خوش سلیقه است

و در آخر به عنوان حرف آخر، اگر بخواهیم استایلی برای لباس های متفاوت مینا وحید ارائه کنیم، آن استایل کژوال است. علاقه به شلوار جین، کفش های تخت و کتان، لباس های گشاد و شال هایی که آزادانه دور گردن می نشینند، نشانه هایی از یک استایل غیر رسمی هستند. در استایل کژوال راحتی و آزادی عمل حرف اول را می زند.در این استایل باید چیزی بپوشید که بهترین حس را به شما می دهد.

مینا وحید سلیقه خوبی در لباس های راحتی داردلباس راحتی مینا وحید

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل مینا وحید قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.