افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

میلیونر Dogecoin بهترین میم کوین سال 2025 را پیش بینی می کند

  • کد خبر : 367266
میلیونر Dogecoin بهترین میم کوین سال 2025 را پیش بینی می کند

گلوبر کنتسوتو (Glauber Contessoto) میلیونر دوج کوین Mimecoin که در شبکه اجتماعی X با نام SlumDOGE شناخته می شود، اخیراً چیزی را که فکر می کند رشد انفجاری خواهد بود، اعلام کرد. به گفته Blockchain Homeland، Kuntsuto همچنین انتظار دارد که قیمت DogeCoin و مم کوین‌های با تم سگ، مانند Shiba Inu و Floki، در […]

گلوبر کنتسوتو (Glauber Contessoto) میلیونر دوج کوین Mimecoin که در شبکه اجتماعی X با نام SlumDOGE شناخته می شود، اخیراً چیزی را که فکر می کند رشد انفجاری خواهد بود، اعلام کرد.

به گفته Blockchain Homeland، Kuntsuto همچنین انتظار دارد که قیمت DogeCoin و مم کوین‌های با تم سگ، مانند Shiba Inu و Floki، در این روند صعودی افزایش یابد و سود خوبی کسب کند.

بهترین میم سکه های سال 2025

به گفته SlumDOGE، میم کوین Pepe در بلاک چین اتریوم و میم کوین BRETT در بلاکچین Base محبوب ترین میم کوین ها در سال 2025 خواهند بود. به گفته Contesto، دلیل افزایش اهمیت این دو میم کوین در سال آینده ارتباط آنهاست. با پلت فرم PEPEVERSE.

اکوسیستم Pepeverse شامل طیف گسترده ای از memecoin ها است و حول میم کوین های Pepe، BRETT، ANDY و WOLF می چرخد.

او پیش بینی خود مبنی بر اینکه پپه اولین کسی است که افزایش قیمت خوبی را تجربه می کند، توجیه کرد. کسانی که نتوانستند از رشد پپه سود ببرند، شروع به جستجوی فرصت های سرمایه گذاری دیگر خواهند کرد. این امر باعث می شود برت در مرکز توجه قرار گیرد. وقتی توجه به برت معطوف می شود، نقدینگی به طور طبیعی به سمت ممکوین های کوچکتر مانند ANDY و WOLF می رود و چرخه سرمایه را در PEPEVERSE تکمیل می کند.

دومین جهان سکه میم که Kontsuto پیش بینی می کند در سال 2025 به سرعت رشد خواهد کرد، جهان سکه سگ است. او انتظار دارد که Dogecoin بیشترین سهم از موج سرمایه را که به سمت memecoin ها می رود، به خود اختصاص دهد. با توجه به اینکه Contesto ثروت و شهرت خود را از موج اولیه صعودی Dogecoin به دست آورده است، این پیش بینی تعجب آور نیست.

Contesto پیش بینی کرد که Dogecoin و DOGEVERSE بازگشتی قوی خواهند داشت. اما Dogecoin تنها memecoin نیست که او فکر می کند رشد خواهد کرد. او همچنین پیش‌بینی کرد که سایر ممکوین‌های محبوب با تم سگ، مانند Shiba Inu و Floki نیز رشد قیمت خوبی خواهند داشت. در زمانی که Dogecoin در حال رشد بود، هر دوی این memecoin ها از رشد Dogecoin بهره بردند.

نمودار قیمت میم سکه پپ - منبع: TradingView
نمودار قیمت میم کوین پپ – منبع: TradingView

به خصوص که اولین بازی شیبا اینو با نام «شیبا ابدیت» بر روی بلاک چین شیباریوم عرضه خواهد شد که می تواند توجه فعالان بازار را به این میم کوین جلب کند. علاوه بر این، Contesto پیش‌بینی کرد که این افزایش علاقه به ممکوین‌های با مضمون سگ، منجر به علاقه بیشتر به میکرو ممکوین‌ها نیز می‌شود. او گفت:

این بار فکر می کنم با ورود NEIRO به شبکه ETH نفس راحتی بکشیم و این ارز حرف اول را بزند.

صنعت memecoin به دلیل نوسانات شدید خود شناخته شده است، و هرگز نمی توانید حدس بزنید که کدام memecoin قرار است بعدی منفجر شود. به عنوان مثال، محبوبیت پپه به شدت افزایش یافت و باعث شد قیمت او از فوریه تا می 1750 درصد افزایش یابد. در زمان نوشتن، قیمت پپه حدود 0.00000732 دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-18 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.