افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

میلیاردی که می خواهد پرسپولیس را بخرد/ بهترین بازیکنان دنیا را به پرسپولیس می آورم

  • کد خبر : 24121
میلیاردی که می خواهد پرسپولیس را بخرد/ بهترین بازیکنان دنیا را به پرسپولیس می آورم

الکس حدیثی میلیاردر ایرانی-کانادایی به یک رسانه یونانی گفت که قصد دارد باشگاه پرسپولیس را بخرد و بهترین فوتبالیست های جهان را در این باشگاه به خدمت بگیرد. پس از انتشار شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی یک میلیارد ایرانی و کانادایی برای خرید باشگاه پرسپولیس، الکس حدیثی در گفت و گو با یکی از رسانه […]

الکس حدیثی میلیاردر ایرانی-کانادایی به یک رسانه یونانی گفت که قصد دارد باشگاه پرسپولیس را بخرد و بهترین فوتبالیست های جهان را در این باشگاه به خدمت بگیرد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی یک میلیارد ایرانی و کانادایی برای خرید باشگاه پرسپولیس، الکس حدیثی در گفت و گو با یکی از رسانه های یونانی این خبر را تایید کرد و از برنامه بلندپروازانه خود برای پرسپولیس و فوتبال ایران رونمایی کرد.

الکس حدیثی یک میلیاردر ایرانی مقیم کانادا است. او به عنوان یک فعال اقتصادی بیشترین فعالیت را در حوزه املاک و مستغلات دارد و در اروپا و بسیاری از نقاط جهان فعالیت های اقتصادی دارد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر تمایل هادی تقی برای خرید باشگاه پرسپولیس، سایت یونانی sdna اعلام کرد که این میلیاردر ایرانی-کانادایی قصد خرید باشگاهی در سوپرلیگ فوتبال یونان را دارد. این رسانه یونانی به همین مناسبت با او مصاحبه کرد.

الکس حدیثی در این گفت و گو قصد خود برای خرید یک باشگاه فوتبال در یونان را تایید کرد. وی در ادامه به شایعه تلاش خود برای خرید باشگاه پرسپولیس پرداخت و به صراحت تایید کرد که نه تنها چنین قصدی دارد بلکه در حال مذاکره جدی با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه برای بررسی امکان پذیری آن است. برنامه.

میلیاردر ایرانی-کانادایی در ادامه از رویای خود برای خرید پرسپولیس رونمایی کرد و گفت که قصد دارد در صورت تصاحب مالکیت پرسپولیس (تا حدودی شبیه برنامه تابستانی باشگاه های عربستانی برای جذب بازیکنان بزرگ از اروپا) بازیکنانی در سطح جهانی جذب کند.

او همچنین گفت که به خرید ستاره های بزرگ برای تیم اول پرسپولیس محدود نمی شود و قصد دارد روی فوتبال پایه سرمایه گذاری زیادی نیز داشته باشد. او می گوید آکادمی های پرسپولیس را با بهترین مربیان دنیا در شهرهای اصلی ایران افتتاح خواهد کرد. حدیثی می گوید اگر آرزویش محقق شود به نفع فوتبال ایران خواهد بود و نامش در تاریخ این کشور ماندگار خواهد شد.

مصاحبه الکس حدیثی با سایت یونانی sdna:

آیا می توانید تایید کنید که تماس هایی برای خرید یکی از باشگاه های بزرگ ایران به ویژه پرسپولیس دریافت کرده اید و آیا قصد خرید این باشگاه را دارید؟
درباره احتمال حضور در پرسپولیس با رئیس این باشگاه و هیات مدیره مذاکرات جدی داشته ام. به طور مشخص من علاقه مند به خرید پرسپولیس هستم. باشگاهی که بیش از 50 میلیون ایرانی آن را دوست دارند و عاشق آن هستند. تیمی مهم با تاریخچه بزرگ.

این آرزو و آرزوی من است. با برداشتن این گام شجاعانه، هدف من این است که با یوفا در ارتباط باشم تا تحریم ها در این راه مشکلی ایجاد نکند. شاید یکی از شرکت های من در اروپا صاحب تجهیزات باشد.

اما من می خواهم مطمئن شوم که هدفم سود بردن از باشگاه پرسپولیس نیست. این هرگز هدف من نبوده و نخواهد بود. چشم انداز و امید من ساختن تیمی است که هم در داخل و هم خارج از زمین بهترین باشد.

چه برنامه ای برای باشگاه پرسپولیس دارید؟
ایران کشوری ثروتمند با جمعیتی جوان و سرزنده است. این جوانان پایه رویای من هستند. برنامه من این است که در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران آکادمی فوتبال پرسپولیس افتتاح شود، با این هدف که 5000 کودک و نوجوان در آکادمی ها و تیم های پایه باشگاه حضور یابند.

هدف من این است که بهترین مربیان جهان را از اروپا و سایر قاره ها به پرسپولیس بیاورم تا این آکادمی ها را اداره کنند و جوانانی را تربیت کنم تا ستاره های آینده شوند. به نظر من این برنامه نه تنها آینده پرسپولیس بلکه تیم ملی فوتبال ایران را تضمین می کند. پرسپولیس و تیم ملی در سال های آینده افتخارات زیادی کسب خواهند کرد.

دلیلی نمی بینم که پرسپولیس نتواند فوتبالیست های درجه یک دنیا داشته باشد. آرزو و هدف من تبدیل شدن به یک تغییر دهنده بزرگ در فوتبال ایران و پیشگام شدن در میراثی ماندگار در ورزش کشور است. بالاخره می دانم که اگر بتوانم این آرزو را محقق کنم، نامم در تاریخ ایران خواهد ماند. این ایده برای من مهمتر از هر سود مالی است. فرصتی برای تاریخ سازی و به جا گذاشتن میراثی ماندگار از هر سود و سرمایه ای ارزشمندتر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.