افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

میز مزه را با رول/اسنک سبزیجات نارگیل که همه دوست دارند، بسیار جذاب و خوشمزه کنید.

  • کد خبر : 211180
میز مزه را با رول/اسنک سبزیجات نارگیل که همه دوست دارند، بسیار جذاب و خوشمزه کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برگزاری مهمانی در فرهنگ ایرانیان جایگاه مهمی دارد و معمولا مردم سعی می کنند بهترین میزبان باشند و هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند تا مهمانانشان اوقات خوشی داشته باشند. غذاهای مهمانی مانند ته چین، باقلی پلو با مرغ و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برگزاری مهمانی در فرهنگ ایرانیان جایگاه مهمی دارد و معمولا مردم سعی می کنند بهترین میزبان باشند و هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند تا مهمانانشان اوقات خوشی داشته باشند. غذاهای مهمانی مانند ته چین، باقلی پلو با مرغ و پیش غذاهایی مانند سوپ برای مهمانی ها بسیار محبوب هستند. این تنقلات نیز بسیار محبوب هستند، مخصوصا برای موقعیت های خاص! می توانید تنقلات را با غذاهای بسیار خوشمزه تهیه کنید و سفره مزه را جذاب و وسوسه انگیز کنید. رول سبزی نارگیل که به آن رول سبزی نارگیل نیز می گویند یکی از این تنقلات خوشمزه و پرطرفدار است که می خواهم در این مطلب طرز تهیه آن را به شما آموزش دهم. تا آخر با من باش…

مواد لازم برای تهیه رول سبزیجات نارگیل.

یک و نیم فنجان برگ نارگیل

2 عدد تخم مرغ

یک حبه سیر

یک قاشق غذاخوری آرد سفید

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

روغن کافی

مواد میانی رولت

سینه مرغ 150 گرم

یک پیاز

زرشک 2 قاشق غذاخوری

به اندازه کافی آجیل

2 قاشق غذاخوری ماست تغلیظ شده یا سس مایونز

رول5

طرز تهیه رول سبزیجات نارگیل

مرحله اول

سینه مرغ را با آب، نمک، فلفل و یک عدد پیاز در قابلمه کوچکی گرم کنید تا پخته شود.

مرحله دوم

بعد از نیم ساعت که مرغ پخت، آن را از قابلمه خارج می کنیم و با چنگال خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

سطح سوم

سبزی نارگیل شامل تره فرنگی، جعفری، گشنیز، شوید و کمی شنبلیله است که آن ها را خرد کرده و با تخم مرغ، آرد، سیر له شده، نمک و فلفل سیاه در ظرفی مخلوط می کنیم تا کاملا مخلوط شوند.

به carol6

مرحله چهارم

در یک تابه رژیمی (تابه باید مربع یا مستطیل باشد) کمی روغن بریزید و بگذارید داغ شود. سپس مخلوط کاکائو را داخل تابه بریزید. توجه کنید که باید یک لایه نازک از مایه کوکو داخل تابه بریزیم.

مرحله پنجم

وقتی یک طرف نارگیل سرخ شد، حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید نارگیل به مدت نیم ساعت در تابه در بسته بماند تا نرم و خنک شود. بعد از این مدت کاکائو را روی فویل آلومینیومی برمی گردانیم.

مرحله ششم

روی نارگیل سرخ شده، ماست یا سس مایونز بمالید، مرغ رنده شده و گردوی خرد شده را اضافه کنید. زرشک شسته و تفت داده شده را هم اضافه می کنیم.

به carol4

مرحله هفتم

نارگیل را با کمک فویل آلومینیومی رول می کنیم. آن را کاملا با فویل آلومینیومی بپیچید و به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه قرار دهید.

مرحله هشتم

کوکو را از فر خارج کرده و یک ساعت می گذاریم کاملا خنک شود و بهتر است به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهیم تا موقع برش از هم جدا نشود. بعد از این مدت، فویل آلومینیومی را کم کم باز می کنیم و رول نارگیل را با چاقوی تیز برش می دهیم و روی آن را با گردو و زرشک تزئین می کنیم. نوش جان!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.