افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
6

میز تلویزیون مدرن و شیک / روزگاری که برای میز میز می گذاشتید گذشته، حالا مد شده

  • کد خبر : 300054
میز تلویزیون مدرن و شیک / روزگاری که برای میز میز می گذاشتید گذشته، حالا مد شده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلویزیون همیشه نقش پررنگی در زندگی ایرانیان داشته و پرکاربردترین وسیله سرگرمی به شمار می رفته است. این وسیله که می تواند افراد در هر سنی را سرگرم کند، عنصری برای زیباسازی فضا و تزئین خانه نیز می باشد. اما تلویزیون نمی تواند روی زمین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلویزیون همیشه نقش پررنگی در زندگی ایرانیان داشته و پرکاربردترین وسیله سرگرمی به شمار می رفته است. این وسیله که می تواند افراد در هر سنی را سرگرم کند، عنصری برای زیباسازی فضا و تزئین خانه نیز می باشد. اما تلویزیون نمی تواند روی زمین بماند و ما ایرانی ها طبق عادت اغلب می خواهیم تلویزیون را روی میز تلویزیون بگذاریم و فکر می کنیم اینطوری زیباتر است. اما زمانی که میزهای تلویزیون بزرگ و حجیم بودند و به فضای قابل توجهی نیاز داشتند گذشته است. امروزه با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی، تلویزیون نیز دستخوش تغییراتی شده که جذاب به نظر می رسد.

در واقع دیگر خبری از آن دسته از میزهایی نیست که مدل کلاسیک داشتند و حالا با توجه به اینکه خانه ها در حال حرکت هستند و فضاها کوچکتر شده اند، خب میزهای تلویزیون هم به سمت و سوی مدرن رفته اند. مشخصه این مدل ها این است که این مدل ها نه تنها با طراحی های خلاقانه خود به محیط خانه زیبایی می بخشند، بلکه با قطعات کارآمد، هوشمندانه طراحی شده و برای سایر لوازم نیز قابل استفاده هستند. زیرا بسیاری از مدل ها دارای کشو نیز هستند.

میز تلویزیون مدل دیواری

همه می دانند که چگونه از فضای افقی استفاده کنند. اما آنچه مشخص است این است که از فضای عمودی کمتر استفاده می شود و بیشتر افراد دیوارها را فضایی برای نصب تابلو می دانند. در حالی که به عنوان مثال میز تلویزیون های دیواری می توانند برای خانه های کوچک نجات دهند. هنگام نصب آنها بر روی دیوار، نگران کمبود فضا نباشید و کف اتاق اشغال نشود. از طرفی این مدل به دکوراسیون شما جلوه ای خاص و مینیمال می بخشد و حسی شناور ایجاد می کند.

پشتیبانی از تلویزیون

میز تلویزیون با طرح کنسول.

این سبک از مدل درست مانند یک قفسه بلند کار می کند. زیرا فضایی را برای قرار دادن عناصر تزئینی و وسایل سمعی و بصری و حتی کتاب در اختیار شما قرار می دهند. این مدل میز تلویزیون می تواند برای خانه هایی که سطح بیشتری دارند بسیار مناسب باشد. همانطور که از نام آن پیداست، میز کنسول در کنار پایه ظاهری کنسولی دارد و ظاهری مجلل به آن بخشیده است.

پشتیبانی از تلویزیون

میز تلویزیون مدل ترکیبی.

در اینجا سبکی از میزهای تلویزیون را می شناسیم که ترکیبی از مدل های دیواری و کنسولی هستند. این مدل ها ترکیبی از سبک های دیواری و کنسولی هستند. در این مدل ها یک قسمت به صورت دیوار و قسمت دیگر به صورت میز ایستاده زیر آن قرار می گیرد. مدل های ترکیبی تلویزیون علاوه بر ایجاد فضایی برای نمایش عناصر دکوراتیو، تلویزیون را در ارتفاع مناسبی برای تماشا نگه می دارند.

پشتیبانی از تلویزیون

میز تلویزیون مدل کشویی برای حفظ نظم ایده آل است.

در واقع کشوها یک صرفه جویی در فضا هستند که می تواند برای نظم و سازماندهی بسیار مفید باشد. مدل های میز تلویزیون که دارای کشو هستند می توانند فضایی برای پنهان کردن وسایل کوچک مانند کنترل تلویزیون و سایر اقلام کوچک باشند. کابل ها و سایر لوازم جانبی جای خود را پیدا می کنند و می توانند در هم بپیچند.

پشتیبانی از تلویزیون

میز تلویزیون مدل چند منظوره

ویژگی این است که این مدل میز تلویزیون فریا به صورت میز کار می کند. زیرا برخی از آنها قابلیت چرخش یا باز شدن را دارند و می توانند تبدیل به میز و یا میز ناهارخوری و حتی کتابخانه شوند. به این ترتیب می توان به راحتی نیازهای زندگی مدرن را برآورده کرد و از این طریق از فضاهای کوچک به خوبی استفاده کرد.

پشتیبانی از تلویزیون



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.