افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

میرسلیم: طرفدار فیلترینگ هستم/ دولت رئیس جمهور نمی تواند قیمت را کنترل کند

  • کد خبر : 25294
میرسلیم: طرفدار فیلترینگ هستم/ دولت رئیس جمهور نمی تواند قیمت را کنترل کند

لطفا بخشهایی از این گفتگو را مطالعه فرمایید البته با توجه به این که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد. من طرفدار فیلترها هستم این نماینده مجلس درباره تناقض فعالیت خود و برخی مسئولان در شبکه اجتماعی توئیتر همزمان با فیلتر این پیام رسان به مردم گفت: این یک ممیزی است و […]

لطفا بخشهایی از این گفتگو را مطالعه فرمایید البته با توجه به این که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

من طرفدار فیلترها هستم

این نماینده مجلس درباره تناقض فعالیت خود و برخی مسئولان در شبکه اجتماعی توئیتر همزمان با فیلتر این پیام رسان به مردم گفت: این یک ممیزی است و در حال حاضر بسترهای داخلی ما بسیار خوب کار می کنند و منتشر می کنند، در حالی که در توییتر وجود دارد. موارد خوب و بد و باید از آنها جلوگیری کرد. وی دلیل فیلتر شدن توییتر را مضر بودن بیشتر محتوای آن برای کشور دانست و تصمیم گرفته شده که برای این محتوا فیلتر شود. مقامات همچنین از توییتر برای هشدار دادن به کسانی که در دام دشمن افتاده اند استفاده می کنند. وی در پاسخ به این سوال که آیا برای نجات ولگردهای گرفتار شده در توییتر در این شبکه اجتماعی فعال هستید؟ گفت: بله، البته. ما موعظه می کنیم که کار توییتر اغواگری است. من به توییتر می آیم تا به کسانی که فکر می کنند شما با من مخالف هستید بگویم، شما مخالف نیستید، شما دارید فریفته می شوید. وی با معرفی خود به عنوان حامی فیلترینگ افزود: حسابرسی ضروری است چون نمی توانیم در را باز بگذاریم، مردم هم می توانند از فیلترها برای انجام کار درست استفاده کنند.

پشت پرده ممنوعیت تردد رائفی پور در عربستان فاش شد!

قالیباف و هیئت مدیره مستقل محسوب می شوند

میرسلیم در جایی دیگر درباره قالیباف گفت: با وجود اینکه باور نمی کردم او رئیس جمهور شود، اما برای کمک به او روزی پیشنهادهایم را به او ارائه کردم و گفتم خوب است از این افراد با تجربه و برجسته استفاده شود. . شما گروه های مشاوره ای مختلفی برای خود تشکیل می دهید و قبل از اقدام از نظرات مشورتی آنها استفاده می کنید. او چندین ملاقات با افراد مشهور بیشتری داشت، اما پس از آن متوقف شد. یعنی رئیس مجلس و کمیته ای که او ریاست آن را برعهده دارد از هیئت مشورتی خبرگانی که در مجلس حضور داشتند و معاف می دانستند استفاده نکردند. وی در پاسخ به این سوال که آیا نگاه قالیباف به مجمع پادگان متناسب با سلسله مراتب است، گفت: بله قطعا تا حدودی تاثیرگذار هستند و حتی در یک نکته اعتراض کرده ام. به او هشدار دادم که در همان زمان که او رهبر و فرمانده است، در را نبندد تا کسی نرود، زیرا برخی نمایندگان می خواهند بیرون بروند و حصر ایجاد کنند و این حق آنهاست، نمی توانند به زور در را ببندند. تا نمایندگان نروند.

SUV ها نتیجه تخصص بودند.

این عضو شورای تشخیص راحتی درباره نمایندگان گفت: زمانی که بحث برکناری وزیر مطرح شد، این وانت ها که قدمت آنها به دو سال پیش می رسد به عنوان یک موضوع جدید مطرح شد و ربطی به این موضوع نداشت. کاملا. البته به نظر من در این موضوع بی صداقتی صورت گرفت و فکر می کنم طبق لیست ما حدود 150 نفر از این امتیاز بهره مند شدند که البته همه آنها نماینده مجلس نبودند، نمایندگان مستقیماً دخیل نبودند و به نام خانواده و بستگان خود ماشین خریدند.

با سیاست های اعمال شده توسط دولت، کنترل تورم دشوار است

میرسلیم درباره گرانی گفت: گرانی مردم را واقعاً فقیر می کند و با سیاست هایی که دولت در پیش گرفته است، کنترل گرانی سخت است.

دولت رئیس جمهور طرح قانون انتخابات را ارائه نکرد

میرسلیم در خصوص اصلاح قانون انتخابات به خبرآنلاین گفت: متأسفانه از سال 95 تاکنون نتوانسته ایم این قانون را به نحو شایسته تری تنظیم کنیم و در نهایت دولت لایحه ای صادر نکرد و به شکلی درآمد. پیشنهادی به کمیسیون با اینکه دولت علاقه مند بود اما به تعویق افتاد، من در سال 1395 زمانی که آقای رحمانی فضلی وزیر کشور بودند به شما یادآوری کردم در حالی که سیاست های کلی به شما ابلاغ شده است، چرا آنها را اصلاح نمی کنید؟ آنها گفتند که روی آن کار می کنند، اما به نظر می رسد اصلاحیه تا سال 1400 انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اصلاحات کار ساده ای نیست، اما با توجه به اینکه سیاست های آن تبیین شد، می توانیم قانون جامع مفیدی تهیه کنیم، افزود: از جمله نکات مهمی است که در قانون اول مورد توجه قرار نگرفت و این قانون مورد توجه قرار نگرفت. در مورد حوزه های انتخابیه چند نماینده، ما حدود 174 حوزه داریم که در آنها یک نماینده به مجلس راه می یابد که از نظر انتخاباتی مشکلی نیست (منظورم نه از نظر سیاسی و غیره). ) اما برای حوزه هایی که دو نفر هستند تا 6 نماینده برای مراکز استان ها داشتند و به خصوص تهران که 30 نماینده دارد، متاسفانه در این طرح اخیر تصمیم درستی گرفته نشد. لایحه دولت آقای رئیسی هم تنظیم نشد، دولت ایشان در این دو سال موفق به تنظیم لایحه نشد که البته می توان به ضعف پایگاه کارشناسی اشاره کرد، در مجموع نمایندگان آن هستند. آنچه مورد تایید است تا حد زیادی به منافع آنها اهمیت می دهد. نمایندگان موجود علاقه مند هستند و سعی می کنند رای خود را به گونه ای به صندوق بیندازند که آسیبی به آنها وارد نشود و این امری است که به طور طبیعی رخ می دهد. میرسلیم معتقد است به جز بخشی از انتخابات تناسبی که برای تهران پیش بینی می شود، بقیه موارد دارای بخش های خوبی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.