افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

میداری دید ضد جمعیتی دارد

  • کد خبر : 331929
میداری دید ضد جمعیتی دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ضد جمعیتی دارد، تصریح کرد: مسئولیت یک وزارتخانه کاملا سیاسی است و هر چه وزیر می گوید تاثیر زیادی در جامعه دارد. . عباس گودرزی در جلسه علنی ظهر امروز و در جریان بررسی اختیارات احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، […]



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ضد جمعیتی دارد، تصریح کرد: مسئولیت یک وزارتخانه کاملا سیاسی است و هر چه وزیر می گوید تاثیر زیادی در جامعه دارد. .






عباس گودرزی در جلسه علنی ظهر امروز و در جریان بررسی اختیارات احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مخالف گفت: مجلس جهت گیری ولایی دارد و قطعاً در راستای عقلانیت حرکت می کند. توصیه های رهبر انقلاب و تعامل با دولت که منجر به تعامل با دولت می شود صرفاً به معنای حمایت از مردم ارائه شده نیست. اپوزیسیون تعامل و کمک به دولت محسوب می شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: گفته شده که نهادهای امنیتی تمامی وزرای پیشنهادی را تایید کردند. من از دستگاه های امنیتی گلایه دارم که چرا باید آن افراد را منصوب کنند؟ البته پیشنهادهایی دارم که مورد تایید چند نفر قرار نگرفته است. لازم است نهادها به طور رسمی نظر خود را در مورد تمامی وزرای پیشنهادی اعلام کنند. البته اگر دستگاه ها هم تایید کرده باشند، مشکل این است که مدیریت نگفته ببینند دستگاه ها چه فکری می کنند و بعد ساکت می شوند و رای می دهند. آقای روز تنفیذ با ما صحبت کردند و شاخص هایی را بیان کردند و گفتند بر اساس معیارها رای دهید و تاکید کردند که یکی از این معیارها این است که از ته دل به جمهوری اسلامی ایمان داشته باشیم.

گدرزی با تاکید بر اینکه نباید به راحتی از فتنه گذشت گفت: نباید از کسانی که در فتنه 88 اقدام داشتند به سادگی گذشت. امروز رهبران فتنه به دلیل تساهل اسلامی در بازداشت هستند. در غیر این صورت باید به شدت با آنها برخورد می شد زیرا تحریم های فلج کننده محصول فتنه 88 است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبر انقلاب و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در سال 1381 را قرائت کرد و گفت: آقای میدری یکی از نمایندگان مجلس ششم بود. از آنها پرسیدم که آیا موافق هستید که اقدام مجلس ششم خلاف امنیت کشور است که از آن اجتناب کردند، اما در کمیسیون های دیگر مورد سوال قرار گرفتند و در جلسات بعدی پذیرفتند.

گودرزی تصریح کرد: البته می گویند توبه کرده تا خداوند او را قبول کند، اما چرا باید به او مسئولیت وزارت داده شود که در رأس یک وزارتخانه باشد؟

وی گفت: وزارتخانه یک مسئولیت کاملاً سیاسی است و در دولت شهید رئیسی هم گفتم که قرار دادن یک شخصیت کاملاً ورزشکار در اداره ورزش اشتباه است که بعداً شاهد بلایی بودیم که در روابط ورزشی رخ داد سیاسی هستند و تک تک سخنان وزیر بر کشور تأثیر می گذارد.

گدرزی در پایان گفت که وزیر پیشنهادی در مصاحبه ای گفته است که کودکان متولد شده در دهه 1960 توانایی دولت در ایجاد شغل را در دهه 1980 کاهش دادند و این نشان دهنده دیدگاه ضد جمعیتی وی است.