افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

میخ محکم لاریجانی/ حذف او از سیاست به سادگی امکان پذیر نیست

  • کد خبر : 237872
میخ محکم لاریجانی/ حذف او از سیاست به سادگی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری روزنامه هممیهن خبرآنلاین در تک نگاری درباره علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق شورای اسلامی نوشت: وی اگرچه در فضای انتخابات 20 اسفند حضور جدی نداشت و او را مجبور به پاسخ تندی به اولین گمانه زنی های انتخاباتی رسانه ای همسو با وی کرد، اما کلید واژه […]

به گزارش خبرگزاری روزنامه هممیهن خبرآنلاین در تک نگاری درباره علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق شورای اسلامی نوشت:

وی اگرچه در فضای انتخابات 20 اسفند حضور جدی نداشت و او را مجبور به پاسخ تندی به اولین گمانه زنی های انتخاباتی رسانه ای همسو با وی کرد، اما کلید واژه ای را به فضای سیاسی این کشور تزریق کرد. کشور . این احتمالاً سالیان دراز اصولگرایان را عذاب خواهد داد. او به سرعت تصمیم می گیرد.

علی لاریجانی در اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار خبری از سوی خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه وی در واکنش به این ادعا قصد دارد در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد، متن تکذیب را با این جمله آغاز کرد: رفع نگرانی نهضت تصفیه، اخبار انتخابات مجلس نیست!

و این پاکسازی به سرعت توسط گروهی از فعالان سیاسی تحسین و توسط گروهی دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. وی در نهایت لیستی برای انتخابات ارائه نکرد، اما به گفته نزدیکانش، دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق کرد.

لاریجانی گرچه از لیستی حمایت نکرد، به سمت اعتدال‌گرایان گرایش پیدا کرد و با انتشار دو پیام ویدئویی از دو کاندیدای همصدا مورد حمایت اعتدالیون یعنی محمدباقر نوبخت و غلامرضا تاجگردون، آنها را شایسته ورود به مجلس دانست.

سال گذشته حضور سیاسی لاریجانی با وجود عدم مشارکت و حمایت از گروه خاصی در انتخابات پررنگ بود و گمانه زنی هایی نیز در مورد آینده سیاسی وی وجود داشت. سناریوهایی که او را به چهره پشت پرده سیاست تبدیل کرد. که یکی از بازوهای مشورتی کشور است و به تبع آن حذف آن از فضای سیاسی کشور به سادگی امکان پذیر نیست.

سناریوی دیگری نیز وجود دارد: او تا ساعت 14:08 صبر می کند و پس از بررسی دقیق محیط کشور، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری می شود.

۲۷۲۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.