افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

مکرون: هر حرفی که درباره اعزام نیرو به اوکراین زدم حساب شده بود! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 218145
مکرون: هر حرفی که درباره اعزام نیرو به اوکراین زدم حساب شده بود!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که اظهارات اخیرش درباره استقرار احتمالی نیروهای غربی در اوکراین با واکنش منفی مقامات غربی روبه رو شد، می گوید درباره استقرار نیروها صحبت کرده است. به کیف از عمد! مکرون در جریان بازدید از دهکده المپیک در حومه پاریس به خبرنگاران […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که اظهارات اخیرش درباره استقرار احتمالی نیروهای غربی در اوکراین با واکنش منفی مقامات غربی روبه رو شد، می گوید درباره استقرار نیروها صحبت کرده است. به کیف از عمد!

مکرون در جریان بازدید از دهکده المپیک در حومه پاریس به خبرنگاران گفت: این مشکلات نسبتا جدی است. در مورد این موضوع سبک و سنگین و تمام جوانب آن روی هر کلمه ای فکر کرده بود و کاملا حساب شده بود.

رئیس جمهور فرانسه در عین حال از اظهار نظر ژئوپلیتیکی در این خصوص خودداری کرد و اعلام کرد که نباید جنگ اوکراین را با افتتاح دهکده المپیک اشتباه گرفت و افزود: ورزش باید به صلح و آرامش کمک کند.

مکرون در 26 فوریه در نشست پاریس درباره اوکراین که با حضور 2 نماینده کشورهای غربی برگزار شد، امکان اعزام نیروی زمینی کشورهای غربی به اوکراین را رد نکرد. وی همچنین گفت که در این مورد اتفاق نظر وجود ندارد اما نمی توان چنین سناریویی را در آینده منتفی دانست.

پس از این اجلاس، نمایندگان اکثر کشورهای شرکت کننده اعلام کردند که کشورهای متبوع آنها قصد اعزام نیرو به اوکراین را ندارند و به شدت با اظهارات مکرون مخالف هستند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز در سخنرانی خود در این کشور اعلام کرد که اعزام نیرو از غرب به اوکراین عواقب غم انگیزی برای آنها خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.