افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مکتب مقاومت حاج قاسم به ترور محدود نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 170542
مکتب مقاومت حاج قاسم به ترور محدود نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر پنجشنبه در مراسم محکومیت عاملان جنایت دیروز در امامزاده سیدصدرالدین اردبیلی کرمان اظهار داشت: امروز دشمن از تمام توان خود برای جلوگیری از وحدت و همگرایی اسلام استفاده کرده است. امت و اجازه ندهند جریان تحولی رخ دهد و تمدن ساز در کشور شکل بگیرد. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر پنجشنبه در مراسم محکومیت عاملان جنایت دیروز در امامزاده سیدصدرالدین اردبیلی کرمان اظهار داشت: امروز دشمن از تمام توان خود برای جلوگیری از وحدت و همگرایی اسلام استفاده کرده است. امت و اجازه ندهند جریان تحولی رخ دهد و تمدن ساز در کشور شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در حادثه تروریستی دیروز، کفرآمیزان با کشتار مردم بیگناه سعی در ایجاد اخلال در حرکت خشن ملت ایران در دفاع از اندیشه حاج قاسم سلیمانی داشتند که نه تنها به این هدف نرسیدند، بلکه رفتار ناجوانمردانه خود را نیز محقق کردند. محکوم شد. . جهان مواجه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: قطعا دست آمریکا و صهیونیسم در این حوادث مشهود است چرا که مسبب چنین حوادث تلخی سران استکبار جهانی هستند که اجازه نمی دهند امت اسلامی وحدت و اتحاد خود را نشان دهد. همگرایی».

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: مردم اردبیل در کنار امامزاده سیدصدرالدین گرد هم آمدند تا بار دیگر به دشمنان اعلام کنند که مکتب راه و آرمان های رهبر دل ها باقی است و هیچکس نمی تواند محبوبیت این را از هم جدا کند. رهبر قلب امت اسلامی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: تدبیر دشمن این است که ملت ایران را دلسرد کند در حالی که اراده و اعتقاد ملت ما را نمی شناسند و همیشه بر طبل توخالی می کوبند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: این اقدامات ناجوانمردانه که در واقع کشتار کودکان و شهادت مردم بیگناه است، هیچ خللی در حرکت ملت ایران برای تشکیل تمدن اسلامی ایجاد نمی کند، بلکه زمینه ساز آن نیز می باشد. زمینه ساز تقویت جبهه مقاومت و پیشرفت بهتر.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم شرکت کنندگان از اقشار مختلف مردم اردبیل با ابراز خشم و انزجار از عاملان جنایت کرمان خواستار محاکمه مسئولین این حوادث تلخ و ناگوار شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.