افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

موهای خود را با نمک فر کنید / نه نیاز به بیگودی، غلطک، مهارت خاصی دارید و نه به آرایشگاه نیاز دارید.

  • کد خبر : 367449
موهای خود را با نمک فر کنید / نه نیاز به بیگودی، غلطک، مهارت خاصی دارید و نه به آرایشگاه نیاز دارید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی برای همه خانم ها مهم است، اگرچه این موضوع برای بعضی سریال ها خیلی مهم است و برای بعضی سریال ها کمتر، اما مشکل اینجاست که به هر حال برای همه مهم است و به همین دلیل خانم ها همیشه دوست دارند آن را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی برای همه خانم ها مهم است، اگرچه این موضوع برای بعضی سریال ها خیلی مهم است و برای بعضی سریال ها کمتر، اما مشکل اینجاست که به هر حال برای همه مهم است و به همین دلیل خانم ها همیشه دوست دارند آن را امتحان کنند. روش های مختلف برای زیباتر دیده شدن، البته توصیه می کنیم برای این منظور راه های کم خطرتر را انتخاب کنید، مثلا اگر می خواهید پوستی صاف و آینه مانند داشته باشید به جای اگر نمی خواهید از مواد شیمیایی استفاده کنید، می توانند از فواید خاک رس استفاده کنند تا پوست خود را نرم و شفاف کنند که نه تنها برای آنها بی خطر است بلکه 100% موثر است.

پس در این میان راه های طبیعی و در برخی موارد در منزل بسیار بهتر است، زیرا خطر آن ها بسیار کم است، به عنوان مثال حتی می توانید موهای خود را رنگ کنید تا آسیب نبیند و خشک نشوند. و وز رنگ های طبیعی را انتخاب کنید که امروزه بسیار پرطرفدار هستند و اصلا برای موهای شما مضر نیستند و البته ارزان تر از رنگ های شیمیایی هستند. پس هر چه در مورد روش های طبیعی خوب زیباسازی صورت بگوییم به اندازه کافی گفته ایم، حالا در این مقاله می خواهیم در مورد یک روش زیباسازی سنتی یعنی فر کردن مو با نمک صحبت کنیم که از استفاده از هر وسیله گرم کننده جلوگیری می کند. و مواد شیمیایی که می توانند بی جهت به موهای شما آسیب برسانند، پس اگر می خواهید این روش را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

در خانه موها را با اسپری نمک فر کنید.

مدل های معروفی که به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند و به آن حساس هستند، از اسپری نمک برای فر کردن موهای خود استفاده می کنند، بنابراین اگر به موهای این افراد نگاه کنید، متوجه می شوید که موهایشان با اینکه نامرتب است، زیبا به نظر می رسد.

پس با این حساب دو راه دارید تا موهایتان را مدل کنید، ابتدا اسپری نمک را از برندهای معروف و باکیفیت بخرید یا خودتان این اسپری را در منزل تهیه کنید. حال می خواهیم به کسانی که می خواهند این ماده را به صورت دستی و با خون بسازند راه و روش آن را بگوییم پس با فرمول جادویی این اسپری آشنا شویم.

موها را با نمک فر کنید

طرز تهیه نمک پاش در خانه.

موادی که برای تهیه نمک پاش نیاز دارید عبارتند از:

نمک دریا: یک یا دو قاشق چایخوری

آب گرم: یک فنجان

آبپاش یا بطری اسپری

ژل یا مرطوب کننده مو: نصف قاشق چایخوری

اسانس معطر: چند قطره با عطر دلخواه

یک روغن ارگانیک مانند آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا و غیره: یک قاشق غذاخوری

مواد بالا را آماده کرده و خوب مخلوط کنید تا نمک پاش مورد نظر شما درست شود. البته یک نکته میانی مهم وجود دارد و آن این است که اگر می خواهید همه مواد به خصوص روغنی که انتخاب کرده اید خوب با هم مخلوط شوند، بهتر است همه را کمی گرم کنید و سپس در اسپری بگذارید و تکان دهید. خوب تا مواد خوب مخلوط شوند.

موها را با نمک فر کنید

نحوه استفاده از نمک پاش

حالا که اسپری نمک درست کردید، وقت آن است که آن را به موهایتان بزنید. برای این کار ابتدا باید موهای خود را با شامپوی نرم کننده به خوبی بشویید و سپس مطمئن شوید که کاملا خشک نشده و فقط آن را خشک کنید. آن ها را با حوله بردارید و پس از شانه زدن به صورت زیر اسپری کنید:

موها را همانطور که خیس هستند به چند قسمت تقسیم کنید و سپس روی هر قسمت اسپری نمک بزنید و سپس از سشوار روی موها استفاده کنید و بعد از این مرحله آنها را بپیچید و سپس با گیره ثابت کنید. موهای مجعد خود را با سشوار خشک کنید و پس از بازکردن سنجاق ها دوباره روی آن ها نمک بپاشید و در نهایت از دیدن فرهای زیبای خود لذت ببرید.

موها را با نمک فر کنید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.