افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

موهایت را فر کردی و خاص شدی، اما می ترسی از هم بپاشد.

  • کد خبر : 197461
موهایت را فر کردی و خاص شدی، اما می ترسی از هم بپاشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه زیباتر بودن نسبت به گذشته بسیار آسانتر شده است و می توان با کمی تحقیق در اینترنت راه هایی برای زیباتر شدن و زیباتر شدن پیدا کرد که البته نباید مثلاً بدون سوال آنها را قبول کرد. پاسخ به این سوال که چگونه لب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه زیباتر بودن نسبت به گذشته بسیار آسانتر شده است و می توان با کمی تحقیق در اینترنت راه هایی برای زیباتر شدن و زیباتر شدن پیدا کرد که البته نباید مثلاً بدون سوال آنها را قبول کرد. پاسخ به این سوال که چگونه لب هایم را گلگون کنیم این است که ترکیب لیمو و عسل می تواند مفید باشد، اما ابتدا باید مطمئن شوید که به این ترکیب حساسیت ندارید و هنگام استفاده از آن هیچ اتفاقی برای پوست شما نمی افتد. . به همین دلیل قبل از همه اینها تحقیق کافی بسیار مهم است و فراتر از آن شناخت خود، هیکل و وضعیت جسمانی فرد است.

یعنی حتی برای ساده ترین انتخاب خود باید بدانید چه چیزی به شما می آید و چه چیزی نه، چه لوازم آرایشی به شما می آید و چه چیزی نه و … مثلا در انتخاب کلاه ممکن است برایتان سوال پیش بیاید. چه نوع کلاهی به شما می آید و جواب باید این باشد که فرم صورتتان را بدانید و با توجه به فرم صورتتان بروید کلاه مخصوص خود را بپوشید تا بتوانید صورتتان را متعادل کنید مثلا اگر صورتتان خیلی کشیده است ، کمی گرد به نظر می رسد یا برعکس، ما در مقاله های قبلی خود در این مورد صحبت کردیم. حالا می خواهیم به سراغ مقاله امروز برویم که پاسخ این سوال است که در صورت باز نشدن فر با بابلیس چه باید کرد، زیرا از قبل می دانید که بعد از مدتی می توان فر موی صاف را با دستگاه های حرارتی باز کرد. . از روش خارج شده و نه تنها به زیبایی چهره شما نمی افزاید بلکه ظاهر شما را نامرتب می کند پس برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

قبل از فر کردن موها را نشویید

البته همه ما دوست داریم موهایی براق و تمیز داشته باشیم، اما اگر می‌خواهید موهایتان را فر کنید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از این کار این کار را نکنید، اصولا بهترین زمان برای شانه کردن موهایتان دو یا سه سالگی است. از آخرین باری که موهایتان را شستید حتماً یک روز گذشته است، مخصوصاً اگر موهایتان خیلی برهنه و صاف بود و البته به شما این اطمینان را می دهیم که موهایتان اصلاً چرب به نظر نمی رسد، زیرا با فر کردن موهایتان از بین می رود. اهن.

دلیل بهتر شانه کردن موهایتان در این زمان این است که روغن های طبیعی پوست سر بافت طبیعی تر و نرم تری برای مو ایجاد می کند که باعث می شود موها ماندگاری بیشتری داشته باشند. البته اگر مشکلی دارید و احساس می کنید موهایتان بیش از حد چرب است، می توانید به جای شستن ریشه موهایتان از شامپوی خشک برای موهایتان استفاده کنید تا چربی اضافی آن جذب شود.

در فر را با بابل باز نکنید.

برای جلوگیری از ریزش فرهای خود از اسپری مو استفاده کنید

مطمئن شوید که یکی از بهترین کارها برای جلوگیری از شکستن فرهای شما، استفاده از محصولاتی مانند اسپری مو است که فرهای شما را در بهترین حالت خود نگه می دارند، نمی شکنند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. اما نکته اینجاست که باید از این اسپری در حین فر کردن و حتی بعد از آن استفاده کنید تا نتیجه را ببینید.

البته باید توجه داشته باشید که مقدار زیادی از این اسپری را حتی از فاصله خیلی نزدیک به موهای خود نزنید زیرا با این کار موهای خود را بسیار خشک می کنید و در نهایت موهای خود را به پایان می رسانید. با موهای مصنوعی ظاهر، بنابراین در پایان، یک هاله سبک. این اسپری را باید روی موهای خود بزنید و سپس بگذارید ابتدا خشک شود و سپس با هر وسیله حرارتی مانند بابلیس موهای خود را فر کنید و در نهایت یک هاله سبک از اسپری را با سرعت فاصله مناسب روی موهای خود اسپری کنید.

در فر را با بابل باز نکنید.

موهای خود را تازه کنید

یکی از بهترین ترفندهایی که می توانید برای افزایش ماندگاری فرهای خود استفاده کنید این است که بعد از فر کردن آنها را خنک کنید، بنابراین پس از فر کردن موها، هر یک از فرها را به همین ترتیب فر کنید و در دست بگیرید و به موها بچسبانید. پوست سر را ببندید و با گیره ثابت کنید تا خنک شود، یعنی بعد از فر کردن، موها را آویزان نکنید، زیرا در صورت ریزش به آنها فشار می آورد و حالت فر را از دست می دهند. در پایین سر شما، آنها می توانند فرهای خود را نگه دارند.

در فر را با بابل باز نکنید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.