افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

موهایتان را با هر چیزی که به دستتان می رسد فر کنید / وقتی می توانید آن را با دستمال کاغذی انجام دهید، به ماشین نیاز ندارید!

  • کد خبر : 332777
موهایتان را با هر چیزی که به دستتان می رسد فر کنید / وقتی می توانید آن را با دستمال کاغذی انجام دهید، به ماشین نیاز ندارید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه در دنیا زیبایی معیارهای خاص خود را دارد، زیرا در گذشته و در هر دوره ای تعریف متفاوتی برای آن وجود داشت، مثلاً قبل از آن لب های کوچک را بسیار زیبا می دانستند، در حالی که امروزه زیبایی را تعریف می کنند. با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه در دنیا زیبایی معیارهای خاص خود را دارد، زیرا در گذشته و در هر دوره ای تعریف متفاوتی برای آن وجود داشت، مثلاً قبل از آن لب های کوچک را بسیار زیبا می دانستند، در حالی که امروزه زیبایی را تعریف می کنند. با داشتن لب های برجسته ممکن است به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای رسیدن به آن باشند، به عنوان مثال برخی افراد پروتز لب را در خانه با استفاده از مواد طبیعی و برخی دیگر تزریق ژل و حتی را انتخاب می کنند. برخی از افراد نیز تمایل به یادگیری ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب های خود دارند و در نهایت در پایان همه این روش ها نتیجه ای در انتظار این افراد خواهد بود و آن لب های برجسته است.

بنابراین با این داستان می توان گفت که راه های زیادی برای رسیدن به زیبایی وجود دارد، پس این شما هستید که کدام را انتخاب کنید و کدام را بهتر می دانید. اما خب یک موضوعی وجود دارد و آن این است که در هر دوره ای داشتن پوست و موی زیبا یکی از معیارهای مهم زیبایی محسوب می شود و به همین دلیل است که مردم همیشه در این زمینه تلاش و مبارزه می کنند. بسیاری از افراد برای داشتن پوستی نرم از خواص آب سفید استفاده می کنند و بسیاری از افراد درمان های پوستی صورت را انجام می دهند و … خب، در مورد مو، بسیاری از افراد دوست دارند موهایی درخشان و سالم داشته باشند، بنابراین ماسک های مختلفی تهیه می کنند و ست می کنند. یک روال مراقبتی برای رسیدن به این هدف با کمک آنها است، اما مدل مو یک مشکل دارد، بسیاری از افراد دوست دارند موهای خود را فر کنند و راه های مختلفی برای انجام این کار به طور موقت وجود دارد. خب برای اینکه به صورت موقت می توانید از دستگاه علاوه بر روش های خانگی استفاده کنید، در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه موهای خود را بدون دستگاه فر کنید، پس با ما همراه باشید.

فر کردن مو با جوراب

برای اجرای این روش به مواد زیر نیاز دارید:

جوراب

الاستیک برای مو

گیره مو

اسپری مو

قیچی

نحوه انجام کار: موهایتان را بشویید یا با اسپری مرطوب کنید، حالا از یک حوله برای از بین بردن رطوبت اضافی استفاده کنید تا تقریبا 80 درصد موها خشک شوند.

در این مرحله موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید و با کش محکم کنید.

حالا انتهای جوراب را ببرید و به شکل پیراشکی بپیچید.

حالا نوک موهایتان را از داخل حلقه جوراب بردارید و انتهای موهایتان را دور جوراب بپیچید و بالای سرتان سنجاق کنید.

سپس پنج تا شش ساعت صبر کنید تا موها خشک شوند و در انتها آن ها را از روی جوراب بردارید و کش مو را باز کرده و موهای خود را ثابت کرده و روی آن ها اسپری کنید.

بدون دستگاه موها را فر کنید

فر کردن مو با مدل گوجه فرنگی

برای فر کردن موهای خود با این روش به وسایل زیر نیاز دارید:

دو عدد کش مو

اسپری

روش انجام کار: دوباره موهای خود را بشویید یا با اسپری آب مرطوب کنید، سپس از پشت به دو قسمت تقسیم کنید و یک تار را در دست بگیرید و آن را بچرخانید تا تبدیل به طناب شود.

و سپس این کار را ادامه دهید تا موها روی خود جمع شوند و به شکل گوجه فرنگی در بیایند و همین کار را با طرف دیگر موهایتان نیز انجام دهید و حالا موها را با کش یا گیره در همان حالت محکم کنید.

صبر کنید تا موهایتان یک شب خشک شود و سپس آنها را باز کنید و بعد از حالت دادن اسپری کنید و کارتان تمام شد.

بدون دستگاه موها را فر کنید

با دستمال توالت فر کنید

برای فر کردن مو با این روش به وسایل زیر نیاز دارید:

دستمال توالت

آن را بچرخانید

اسپری مو

روش انجام کار: ابتدا موهای خود را بشویید و سپس از حوله برای از بین بردن رطوبت اضافی استفاده کنید، البته به جای شستن، می توانید با اسپری نیز آنها را مرطوب کنید.

حالا مقداری دستمال توالت بردارید و آن را بپیچید تا عرض آن یک اینچ و طول آن حدود چهار تا پنج اینچ شود و حالا موها را دسته‌بندی کرده‌اید و هر بار یک دسته دور کاغذ بپیچید.

حالا تمام دسته ها را دور روسری بپیچید و با گیره آن ها را بالای سرتان محکم کنید.

شب در این حالت بخوابید.

صبح موهای خود را باز کرده و با دست حالت دهید و در انتها از اسپری برای حالت دادن فر استفاده کنید.

بدون دستگاه موها را فر کنید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.